Jay er også flink til å gi råd og vink på hvordan man bør gjøre ting, f.eks. hvor jeg burde prioritere å dempe osv.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
B2 Audio
Collapse
X
-
Jay hjelper deg med alt innen bilstereo og god forklaing blant sine produkter. Om han ikke har varen på lager så han deg varen direkte fra leverandør - via fedex noe som kom fortere enn de varene jeg bestilte fra lydibilen.no da posten er ganske treig ^^Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]
Comment
-
Hmm. Jeg mente så fast og bestemt at jeg hadde skrivet en post i denne tråden tidligere.
Jay/B2 er kjempeflinke! Kjøpte en bulk BBD av han på gruppekjøpet. Kjappe og gode svar på PM, kjapp sendelse og et veldig godt produkt! Bare og takke og bukke
Edit:
Toby; Se der ja. Hehe. Jaja. B2/Jay er så flink av seg så dobbel post fortjener hanLast edited by Oekern; 15-04-2010, 22:56.VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
han mente vell denne tråden
ellers har jeg ingenting vondt å si om B2 Audio/Jay meget gode produkter til gode priser og kundeservicen er upåklagelig.
Comment
-
Fantastisk kundeservice!!!!!!
Har bestillt 3 x AC10 og en MONO.
Fikk første pakke i dag med 1 x AC10 og MONO'en, og alt var pakket godt, og ingen skader.
Resten kommer fra danmark siden han ikke hadde det på lager.
Pakken ble sendt kun noen timer etter jeg betalte.
Kun positive ting med denne handelen.
Takk Jay.~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
§ Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §
Comment
-
B2 Audio - Positive Erfaringer
Ble litt krøll inatt da jeg skulle slå sammen noen tråder.
Men uansett. Fra nå av skal alle feedbacks fra B2 Audio inn her. Ikke start egen tråd
Beklager at det ble feil, but Im only humanRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Er imponert over kundeservicen til Jay. Svarer raskt på alt eg spør om og gir meg gode tips og råd. Så B2 kan eg anbefale på det sterkeste. Kjøpte 2stk B2 RS12 subwoofere der alt var pakket godt inn, men det ene elmentet har blitt mistet i bakken av posten og det andre ser perfekt ut. Men har skrevet skademelding på posten og venter på erstattning. Jay sender meg nytt element nå og eg skal betale tilbake når erstattningen fra posten sin side er betalt. Så dette synes eg var utrolig bra. Så er meget fornøyd med B2 Audio
Så skal fortsette å Handle fra B2 om det er noe annet eg trenger
Comment
-
Kan gi min anbefaling her også!
Utrolig hjelpsom og god tolmodighet !
Kjøpte en HD12 og det tok ikke lange tiden før jeg hadde den!
Kommer til og handle mer derifra !
Anbefales!!Opel Corsa B Coupe
Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -
Comment
-
Ikke kjøpt noe enda fra dem, men har noen produkter liggende.
Er sinnsykt god service fra Jay Holm/B2 audio.
Svarer med engang han har muligheten og forklarer å forteller gjerne litt.
Så flott Salgsttalent det har han iallfall
Blir nok B2 dempematter i nærmeste framtid¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
Comment