Kan nok en gang anbefale Jay på det sterkeste. Har denne gangen kjøpt enda litt mer godsaker fra denne karen og han har alltid kundeservicen på topp Så kommer til å holde meg til Jay/B2 Audio en god stund framover
Announcement
Collapse
No announcement yet.
B2 Audio
Collapse
X
-
Nettopp handlet en B2 Monoblokk og to AC12 elementer, og jeg har intet annet enn positivt å si om både produkt og selger. Elementene spiller opp til forventningene og gir et tydelig kvalitetsinntrykk. Eneste negative er at det øvrige anlegget fremstår som skralt når man sammenligner. :-) Fikk også en fin pakkepris.
Når det gjelder Jay så har han fulgt meg opp i lengre tid før selve kjøpet og vært veldig tålmodig med noe som må kalles en "langdrøyd" kunde. Grunnet at vi bor relativt nærme til hverandre har jeg også fått muligheten til å hente produktene selv, og fått hjelp av Jay til å stille inn forsterkeren. En trivelig, og ikke minst dyktig kar som jeg ikke har problemer med å skryte av. :-)Ford Mondeo '04
B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD
Comment
-
b2 audio anbefales
har bare en ting å si:top notch service!bestillte 2 es8mkII sent på søndagskveld,varen ble pakket og sendt umiddelbart dagen etterpå.to dager senere ble de levert rett på døra,GODT INNPAKKET!!!PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER
Comment
-
10 av 10 fra min side
godt innpakket, god komunikasjon!
anbefales!
Mvh
Rune// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
Comment