Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 Audio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan nok en gang anbefale Jay på det sterkeste. Har denne gangen kjøpt enda litt mer godsaker fra denne karen og han har alltid kundeservicen på topp Så kommer til å holde meg til Jay/B2 Audio en god stund framover

Comment

Meget god service å få hos B2 Audio/Jay. Svarer på det du lurer på og finner det produktet som passer for ditt bruk og din pengbok. Kan absolutt anbefale andre å handle med denne karen.
      sigpic

Comment

har akkurat kjøpt anlegge av jay, og jeg må si at jeg har fått KJEMPE service og fikk er sykt god pris

må bare si at å handle med han er å ANBEFALE !!
        bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

Enig med rfboy

Bestilte nettop 2 stk b2 quattro av han, fikk den infoen jeg trengte..trivelig mann.
          og han betalte frakt for 1 stk, siden jeg kjøpte 2 stykker..
          Anbefales

Morten

Comment

Enormt god service, og gode pakketilbud! Anbefales på det sterkeste!
            Er nok ikke siste gang eg handler hos han!

Comment

Kjøpt 2x AC12 kan absolutt anbefales, god leveringstid og service
              Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

Comment

Nettopp handlet en B2 Monoblokk og to AC12 elementer, og jeg har intet annet enn positivt å si om både produkt og selger. Elementene spiller opp til forventningene og gir et tydelig kvalitetsinntrykk. Eneste negative er at det øvrige anlegget fremstår som skralt når man sammenligner. :-) Fikk også en fin pakkepris.

Når det gjelder Jay så har han fulgt meg opp i lengre tid før selve kjøpet og vært veldig tålmodig med noe som må kalles en "langdrøyd" kunde. Grunnet at vi bor relativt nærme til hverandre har jeg også fått muligheten til å hente produktene selv, og fått hjelp av Jay til å stille inn forsterkeren. En trivelig, og ikke minst dyktig kar som jeg ikke har problemer med å skryte av. :-)
                Ford Mondeo '04
                B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD

Comment

Kjøpte 2stk ES15 elementer, og har inget annet enn godt å komme med
                  Kjempe service og god kommunikasjon.
                  Blir flere handler her i fremtiden

Anbefales
                  |HonkyTonky
                  |Pioneer||Rockford-Fosgate
                  |Rockford-Wall in Progress

Comment

da har jeg handlet av jay igjen, og må si meg STORFØRNØYD med servicen jeg har fått! møtte meg halvveis på veien ! ANBEFALES på det varmeste !
                    bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

Bare å anbefales fra meg, hyggelig liten kar som stiller opp med det meste en skulle trenge
                      Tor Martin Ølberg
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Da har jeg motatt min AS 12". Bra pakket inn og alt ser bra ut, orker ikke teste idag da det er -30 grader ute. God support og rask levering!
                        Alpine CDA 9855R - Hertz EP1D - B2 Audio ES12

Comment

b2 audio anbefales

har bare en ting å si:top notch service!bestillte 2 es8mkII sent på søndagskveld,varen ble pakket og sendt umiddelbart dagen etterpå.to dager senere ble de levert rett på døra,GODT INNPAKKET!!!
                          PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER

Comment

10 av 10 fra min side
                            godt innpakket, god komunikasjon!
                            anbefales!

Mvh
                            Rune
                            // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                            //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                            Mvh
                            Rune Kvaal

Comment

Jeg vil også anbefale B2. Veldig grei og ryddig å ha med å gjøre.
                              R-Design

Comment

Svarte kjapt på PM, ga et kjempe fint tilbud og sendte varen med en gang.
                                I PM's ble produktet forklart bra, og var meget hyggelig.

God selger fra min side!
                                B2 A U D I O

Comment

Working...
                                X