Gjorde en problemfri byttehandel med denne karen.
Meget hyggelig og prate med, og kunne ta seg bryderiet med og ordne manual via jobben. Siden jeg finner den på nettet, takket jeg nei til denne "kundeservicen".
Varen var som han beskrev den og pakken var godt pakket.
Gjennomførte en kbirkefri handel med denne karen, kjørte fra dramme til sandefjord for og hente forsterkeren, så anbefales på det sterkeste!!!! Thumbs upp!!!
Hentet en Ctek 25A lader av han for en kompis, kom meg i møte, seriøs overrekkelse midt på E18 v bomringen...
Kanskje like greit onkel blå ikke så oss da! Hehe
Solgte han en pakke med STP SPL 04 SPLEN. Han overførte pengene umiddelbart og de stod på kontoen min dagen etterpå. God kommunikasjon underveis i handelen. Hyggelig kar og handle med. Anbefales som kjøper fra min side. Bare positivt fra meg. Anbefales+++
Jeg var den heldige som fikk kjøpe denne strøkne DD subben. Subben var meget godt pakket inn og fikk til og med litt trekk på fraktkostnadene pga. pakken ble sendt et par dager senere enn avtalt. Det er god service det!
Denne karen her tørr jeg påstå er 100% ærlig og seriøs. Anbefales!
Gjorde en byttehandel med han nå i påsken. Som vanlig en svært hyggelig kar og handle med. Anbefales selvsagt fra min side. Bare positivt fra meg. Anbefales+++
Comment