Kjempekar å kjøpe fra. Kun gode ting å si om han her.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Installbay
Collapse
X
-
Installbay Sør- god selger/bytter!
handlet 2 Mlk 165 sett med han i går!
alltid like hyggelig og masse å vise frem, kaffe hadde han også klar når jeg kom inn døra. det skal til klokka 9 på kvelden når det er 7 mil hjem igjen i øs pøs regn
Alltid positivt å ta turen til Evje!
Anbefales for de lokale!
Comment
-
Originally posted by golfnos View Postser trem til å muligens se deg også der oppe thomas!
Litt sent i år, men til neste år ved denne tid så burde vi sneket oss med på juletrejakt med disse evjegutta. De jakter bokstavelig talt på træra, med hagla på ryggen!Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Har gjennom tidene handlet jevnlig hos Installbay Tønsberg, og om handelen er på 3k eller 30k, så har jeg alltid fått en flott service og fleksibilitet.
De utmerker seg på en utrolig vilje til å skaffe deg akkurat hva du ønsker, til rett tid - og tips og veiledning til både bygging og justering av anlegg.
Comment
-
O yes !
Det er en fryd og handle hos Installbay
Kommer alltid opp med en løsning !
Prisene er det ikke noe og si påVW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Installbay Sør
Installbay Sør svarer på alle spørsmål og har generelt god komunikasjon
De er raske me sendingen når penger er motatt som eksempel bestilte jeg noen små ting fra bilradio spesialisten for akkurat en uke siden de sendte pakken i dag. installbay sør mottok pengene i går og sende også pakken i dag det forklarer kansje litt
++++ til installbay sør kjapt trygt og billigLast edited by GENEXXA; 02-07-2010, 00:53.Bass kan sammenlignes med pupper jo større jo bedre
(men det er måte på f.eks http://flyingchaos.blogg.no/12424974...t_lolo_fe.html )
Comment
-
Originally posted by Dumbazz View PostInstallbay Sør svarer på alle spørsmål og har generelt god komunikasjon
De er raske me sendingen når penger er motatt som eksempel bestilte jeg noen små ting fra bilradio spesialisten for akkurat en uke siden de sendte pakken i dag. installbay sør mottok pengene i går og sende også pakken i dag det forklarer kansje litt
++++ til installbay sør kjapt trygt og billig
Comment
-
Nok engang; Det er alltid behagelig og handle av Installbay.
Raske leveringer og flotte priser Samt meget god kommunikasjon
Takker og bukker for flotte handler!VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
Comment