Announcement

Collapse
No announcement yet.

bestbilstereo.no

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bestbilstereo.no

Prøvde å søke litt, men fant ikke noe om det, så derfor skriver jeg en kort advarsel som gjelder bestbilstereo.no
    Her er det nå ganske mange som har bestilt diverse, og også betalt, som nå ikke får noe varer, og får heller ikke tak i noen som har med denne nettbutikken å gjøre....

Tenkte det kunne være greit for folk å vite dette, så slipper dere å gi bort pengene deres
    https://www.facebook.com/pages/BestB...00920139959090

Hmm.. dette er kjipt! Har handlet en del derifra uten problem, og fått svar på alt jeg har lurt på.

Lurer på hva som er skjedd
    Opel Corsa B Coupe

Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

Comment

Har handlet et par ganger hos de og aldri hatt noen problemer med noe som helst, men er vel 3-4 mnd siden sist jeg handlet noe småtteri derfra. Kan jo ha skjedd noe på den tiden, men nettbutikken ser jo oppdatert ut den. Er i Kristiansand på vinterferie denne helgen så jeg skal få tatt en tur til Mandal og se om det er noe liv der hende.
      Kjedelig at varen en har kjøpt og betalt for ikke kommer, det skal jo aldri forekomme
      Men er det noen der skal jeg få pratet med de kan du si.
      Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
      Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

Her er årsaken:

Originally posted by Jan Ove
        Hei, siden jeg vet hvorfor hun ikke svarer så følger jeg at jeg bør svare her.

Else i bestbilstereo har gjort en bra jobb, og har svært lite dårlig erfaringer - trolig frem til nyåret.

Jeg fikk en mail fra henne hvor hun forklarte hva som har skjedd. Har forstått det slik at det er en familiær tragedie som har gjort at jobb kanskje ikke betyr så mye. Jeg trenger ikke å utdype dette, men mange vil kanskje mange forstå hva det dreier seg om.

Nå skal ikke jeg svare for henne da jeg ikke kjenner henne personlig, men det er ihvertfall grunnen.
        Sitat hentet fra: http://www.bilstereoforumet.com/show...-bestbilstereo
        MVH
        Kristian

Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System

Comment

Hei, siden jeg vet hvorfor hun ikke svarer så følger jeg at jeg bør svare her.

Else i bestbilstereo har gjort en bra jobb, og har svært lite dårlig erfaringer - trolig frem til nyåret.

Jeg fikk en mail fra henne hvor hun forklarte hva som har skjedd. Har forstått det slik at det er en familiær tragedie som har gjort at jobb kanskje ikke betyr så mye. Jeg trenger ikke å utdype dette, men mange vil kanskje mange forstå hva det dreier seg om.

Nå skal ikke jeg svare for henne da jeg ikke kjenner henne personlig, men det er ihvertfall grunnen.
          Så det er bare 1 dame som styrer hele firmaet her? Synd å trist med familietragedie.. Men trodde ikke dette var et Enmanns foretak?

Burde jo være flere der som kunne sendt ut en mail eller en pakke.. Å ikke minst svart på tlf.

Sårlig unnskyldning ville jeg sagt, han prøver å snakke seg ut av dette når han egentlig skulle tatt ansvar.. jaja.

Skal ihvertfall ikke handle derifra mer

Comment

Har selv handlet derfra (dog hentet varene selv da jeg bor 10 min unna) og har ikke hatt noen problemer.
            Litt spesielle folk og plass/lokaler kansje, ellers bare positivt fra meg
            Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
            Hifonics XX-Colossus II
            Kinetik HC2400
            Club 140dB +

Comment

Originally posted by BestBilstereo.no ;

Først og fremst vil jeg beklage til alle mine kunder som ikke har fått varene eller pengene tilbake. Jeg opplevde en personlig tragedie som gjorde meg helt ute av stand til å ta vare på mine kunder.. Jeg har alltid gitt god kundebehandling og er en ærlig og rederlig person.. Men den siste tiden har jeg vært så langt nede i stor sorg så det har vært umulig for meg å ta vare på mine plikter...

JEG BEKLAGER TIL ALLE BERØRTE, og jeg vil forsikre alle om at jeg nå er tilbake for fullt og kommer til å ordne opp for alle, og at det i fremtiden aldri vil gjenta seg.. Jeg kommer til å få sendt ut varer til alle og betale tilbake pengene til alle som ønsker å heve kjøpene sine.

Før dette skjedde ble jeg regnet som seriøs og service innstilt.. Og det skal det fortsette med fremover..

Nok en gang legger jeg meg helt flat for alle berørte og som sagt dette skal aldri gjenta seg og jeg skal ordne opp for alle mine kunder slik kunden ønsker det
              Sitat hentet fra Best Bilstereo på Facebook
              MVH
              Kristian

Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System

Comment

Ja det er aktivitet der hende
                Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

Godt å høre at det ser ut til å løse seg da. Så håper jeg hun kommer sterkt tilbake

Comment

Nå er det visst samme leksa igjen, så det kan være greit å styre unne den sjappa nå
                    https://www.facebook.com/pages/BestB...9959090?ref=ts

Comment

Hadde lett heve meg i bilen å rast inn dørene der
                      2 loud

Comment

Working...
                      X