hei alle sammen. lurte på om noen vet om alt er bra med ole petter på judysbilstereo? Har hat hyppig kontakt med han men så plutselig var det null kontakt og få så da ble jeg litt bekymrett.
Mvh
endre
2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri
Originally posted by Bilstereosenteret.noView Post
Trodde det kun fantes 130mm adaptere til den bilen. Du kan fint bruke en 6,5" MDF ring istede for adaptere på de fleste Toyota.
Nei.. Da blir det store sprekker under ringen.. Er no ekle kanter som stikker ut rundt høytalerhullet, så må ha adapter av et eller annet slag på først, så evt en mdf ring. Prøvde å lage egne, men gikk ikke så greit på første forsøk da disse nesten ble for smale til å feste noe i. Tenker det blir et forsøk til en dag for å lage noe større.
Vel, her var det noen dårlige erfaringer med judys. Jeg for min del har derimot en fantastisk opplevelse av judys. Den gangen jeg kjøpte mitt første anlegg trengte jeg hjelp - mye hjelp. Jeg fikk både gode råd og rettningslinjer på hvordan jeg burde gjøre ting. Jeg fikk svar når som helst på døgnet, midt på natta eller midt på dagen - ikke nøye. Jeg fikk hjelp på både søndager og helligdager. Da jeg hadde gjort det meste feil, og trengte mer hjelp - ja, fikk jeg enda mer hjelp.
Alle har gode og dårlige erfaringer, så jeg følte at en god erfaring trengte å komme fram
Vel, her var det noen dårlige erfaringer med judys. Jeg for min del har derimot en fantastisk opplevelse av judys. Den gangen jeg kjøpte mitt første anlegg trengte jeg hjelp - mye hjelp. Jeg fikk både gode råd og rettningslinjer på hvordan jeg burde gjøre ting. Jeg fikk svar når som helst på døgnet, midt på natta eller midt på dagen - ikke nøye. Jeg fikk hjelp på både søndager og helligdager. Da jeg hadde gjort det meste feil, og trengte mer hjelp - ja, fikk jeg enda mer hjelp.
Alle har gode og dårlige erfaringer, så jeg følte at en god erfaring trengte å komme fram
Ja en ting skal sie fra meg har absolutt ingen dårlig erfaring med judys,knall fyr Ole, knall service og gode priser.
Svare meg i går og han drukner i arbeid,stakkars mann.
2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri
Comment