Announcement

Collapse
No announcement yet.

judysbilstereo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BaardI View Post
    Vel, her var det noen dårlige erfaringer med judys. Jeg for min del har derimot en fantastisk opplevelse av judys. Den gangen jeg kjøpte mitt første anlegg trengte jeg hjelp - mye hjelp. Jeg fikk både gode råd og rettningslinjer på hvordan jeg burde gjøre ting. Jeg fikk svar når som helst på døgnet, midt på natta eller midt på dagen - ikke nøye. Jeg fikk hjelp på både søndager og helligdager. Da jeg hadde gjort det meste feil, og trengte mer hjelp - ja, fikk jeg enda mer hjelp.

Alle har gode og dårlige erfaringer, så jeg følte at en god erfaring trengte å komme fram

HVOR er de dårlige erfaringene?? Noen som forvekslet Judys med Transmedia. Omtalen gjelder ikke Ole Petter

Har også Kun positive erfaringer med han og fruen

Comment

Må si meg enig med golfnos der. Har bare positivt å si om Judy's bilstereo selv.
      Dumt at folk blander inn OT, deretter kommer andre å trekker sluttninger siden de ikke har lest postene sikkelig. Så er det plutselig missforståelser angående ett firma ute å går som overhodet ikke stemmer.

Foreslår at en moderator sletter hele denne tråden for å unngå videre missforståelser.

Comment

Originally posted by trustno1 View Post
        Må si meg enig med golfnos der. Har bare positivt å si om Judy's bilstereo selv.
        Dumt at folk blander inn OT, deretter kommer andre å trekker sluttninger siden de ikke har lest postene sikkelig. Så er det plutselig missforståelser angående ett firma ute å går som overhodet ikke stemmer.

Foreslår at en moderator sletter hele denne tråden for å unngå videre missforståelser.
        Er helt enig at denne bare kan slettes,

Så moderator kunne du slettet denne tråden,var ikke sånn jeg ville det skulle bli.
        2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

Slette tråden? Dette er jo knallgod reklame for butikken

Comment

har også bare gode erfaringer meg judys
            FI SP4
            LIB
            Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
            DD4LIFE

Comment

Working...
            X