Det som Engen hadde av Soundstream var vel restelageret kjøpt opp av den forrige importøren for nesten 10 år siden nå. Om det ikke er nedlagt, så er det iallfall ikke aktivt i noen betydelig grad. Er også halvannet år siden han var innom forumet her sist ser jeg. Mener det var et skikkelig oppryddingsalg med dumpingpriser på forumet her for noen år siden, men med ujevne mellomrom så sletter moderatorene her alle gamle salgstråder, så umulig å søke opp desverre..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Engen Audio
Collapse
X
-
Originally posted by kane View PostOg ingen norsk importør av Soundstream pr. i dag?Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Haakon O View PostDet som Engen hadde av Soundstream var vel restelageret kjøpt opp av den forrige importøren for nesten 10 år siden nå. Om det ikke er nedlagt, så er det iallfall ikke aktivt i noen betydelig grad. Er også halvannet år siden han var innom forumet her sist ser jeg. Mener det var et skikkelig oppryddingsalg med dumpingpriser på forumet her for noen år siden, men med ujevne mellomrom så sletter moderatorene her alle gamle salgstråder, så umulig å søke opp desverre..Mvh
Lars Engen
Comment
-
-
Ja jeg har litt diverse igjen. se på kjøp/salg tråden her:
http://www.bilstereoforumet.no/showt...921#post223921Mvh
Lars Engen
Comment
Comment