jeg skulle kjøpe en forsterker hos han. jeg fikk konto nr hanes og satt inn pengene til han men etter det har jeg ikke hørt fra han har ikke hvore på loget siden 18 november. han sa han skulle sende den nor han fikk pengene inn.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
KickerPower
Collapse
X
-
Originally posted by svane91 View Postjeg skulle kjøpe en forsterker hos han. jeg fikk konto nr hanes og satt inn pengene til han men etter det har jeg ikke hørt fra han har ikke hvore på loget siden 18 november. han sa han skulle sende den nor han fikk pengene inn.
det er synd når sånt skjer :/ spesielt i jula
Comment
-
Originally posted by phoenix gold View Postog hvorfor er postoppkrav sikrere?de kan jo bare sende en pakke med noe dritt i,du får jo ikke sjekket innholdet før du har betalt ut pakken.
personlig pleier jeg og åpne pakken mens jeg er hos posten så jeg evt har vitner på hva som er i pakken hvis det ikke stemmer. aka han i kassa kan stille som vitne hvis du anmelder personen så han kan vitne på at det som kom i pakka ikke stemmer.
har vunnet igjennom en sak med å gjøre nettopp dette tidligere
Comment
-
ja pakken er forsikret,men det gjelder kun om pakken er blitt borte,eller er ødelagt under frakt,ikke om avsender har sendt 10 telefonkataloger.
avsender kan da like gjerne skrive mikke mus som avsender navn,og få navnet på avsender igjennom kontonr er nok heller ikke lett,ettersom politiet henlegger saken før du er ute av døra på pilitikammeret,og eieren av kontonr får du nok ikke av bankenvolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
Originally posted by phoenix gold View Postja pakken er forsikret,men det gjelder kun om pakken er blitt borte,eller er ødelagt under frakt,ikke om avsender har sendt 10 telefonkataloger.
avsender kan da like gjerne skrive mikke mus som avsender navn,og få navnet på avsender igjennom kontonr er nok heller ikke lett,ettersom politiet henlegger saken før du er ute av døra på pilitikammeret,og eieren av kontonr får du nok ikke av banken
Comment
-
Går fint an å SPØRRE bekjeningen på posten om å få åpne pakka før betalig av pakka for å sjekke innhold er rett ekje verre en det å vist du tviler på kjøper ber du fint om forskudd på tur/retur av postordre avgiften som betalest til din konto å resisterende beløp er på pakka når den annkommer2 loud
Comment
-
Originally posted by phoenix gold View Postom de tillater at motaker åpner pakken før man betaler ut pakken,så bryter de egne lover og regler
Som Phoenix gold sier... Dem har ikke lov å la deg åpne og se innhold før betaling! Har spurt Nei, er du tvilsom så la enten vær, eller møt opp face to face med cash!
Comment
Comment