selgeren skal ikke ha ansvaret for det,er jo ikke det kjøperen sier heller,han vil jo bare ha kvitteringen,så han får fikset forsterkeren,det er jo rimelig å forstå
Announcement
Collapse
No announcement yet.
PikoFlex
Collapse
X
-
Altså. Er ikke noe brukerfeil med forsterkeren, en del pioneer forsterkere sliter akkurat med linje inngangene. Derfor får jeg mest sannsynligvis dekt forsterkeren sine reprasjoner om han bare kunne sagt hvor han kjøpte forsterkeren. Men den er sikkert importert, for han snakker seg alltid unna når jeg spør han om det.
Comment
-
Dette er en forsterker han har kjøpt av meg.
Det jeg synes er rart er at soundstreamgal og pikoflex kjøpte hver sin PRS-D2000SPL av meg, først får jeg på MSN at forsterkeren han kjøpte av meg var defekt, og nå er det plutselig den han kjøpte av pikoflex som er defekt.
Begynner jo å lurte litt på om han skal ha kvittering til forsterkeren han kjøpte av pikoflex for å få garantisak på forsterkeren han kjøpte av meg. (fordi han fikk vite fra meg at jeg ikke hadde noen kvittering til den han kjøpte av meg)
Disse forsterkerene er en del av en eldre sponsoravtale jeg hadde med Pioneer, derfor eksiterer det ingen kvittering på de, hvertfall ikke som jeg har fått, men jeg skal uansett ta kontakt med Pioneer og se om vi kan få ordnet noe der. Er utstyret over 2 år gammelt så er garantitiden uansett utgått.
Comment
Comment