Announcement

Collapse
No announcement yet.

PikoFlex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

selgeren skal ikke ha ansvaret for det,er jo ikke det kjøperen sier heller,han vil jo bare ha kvitteringen,så han får fikset forsterkeren,det er jo rimelig å forstå
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

Altså. Er ikke noe brukerfeil med forsterkeren, en del pioneer forsterkere sliter akkurat med linje inngangene. Derfor får jeg mest sannsynligvis dekt forsterkeren sine reprasjoner om han bare kunne sagt hvor han kjøpte forsterkeren. Men den er sikkert importert, for han snakker seg alltid unna når jeg spør han om det.

Comment

og er forsterkeren kjøpt ny i norge,så er det jo ikke værre en å få selgeren til og dra til butikken hvor forsterkeren er kjøpt,og få betjeningen til og skrive ut en ny kvittering
        volvo s60

Comment

Det jeg mener jeg og. Så sier han at han ikke kan fremskaffe kvitteringen. En bedrift er pliktig til å skaffe kvitteringer 5 år tilbake i tid. Så det er bare bullshit.

Comment

mener også at du som kjøper er pliktig til å beholde alle kvitteringer i et år,var det før vet jeg,men mulig at det har blitt forandret
            volvo s60

Comment

Dette er en forsterker han har kjøpt av meg.

Det jeg synes er rart er at soundstreamgal og pikoflex kjøpte hver sin PRS-D2000SPL av meg, først får jeg på MSN at forsterkeren han kjøpte av meg var defekt, og nå er det plutselig den han kjøpte av pikoflex som er defekt.
              Begynner jo å lurte litt på om han skal ha kvittering til forsterkeren han kjøpte av pikoflex for å få garantisak på forsterkeren han kjøpte av meg. (fordi han fikk vite fra meg at jeg ikke hadde noen kvittering til den han kjøpte av meg)

Disse forsterkerene er en del av en eldre sponsoravtale jeg hadde med Pioneer, derfor eksiterer det ingen kvittering på de, hvertfall ikke som jeg har fått, men jeg skal uansett ta kontakt med Pioneer og se om vi kan få ordnet noe der. Er utstyret over 2 år gammelt så er garantitiden uansett utgått.

Comment

Originally posted by phoenix gold View Post
                og er forsterkeren kjøpt ny i norge,så er det jo ikke værre en å få selgeren til og dra til butikken hvor forsterkeren er kjøpt,og få betjeningen til og skrive ut en ny kvittering
                Les min post nr 12, så ser du hvor denne saken står..

Comment

har lest den posten nå,men viste jo ikke det når jeg skrev min da
                  volvo s60

Comment

Dette er ikke forsterkeren jeg kjøpte av deg nei techpoint. Jeg spurte om du visste hvor dyrt det ville bli å få noe slikt reparert. Den andre d2000 blokka mi er solgt, den jeg kjøpte av deg. og om det er noe serienummer eller noe slikt, så vil det sikkert vises på det også..

Comment

Men uansett.. ALT jeg vil er å få vite hvor PikoFlex har handlet den forsterkeren sin. Så skal jeg vel klare å ordne resten selv.

Comment

Den har han handlet av meg, på samme avtale som du gjorde.

Comment

Har PikoFlex handlet den forsterkeren av deg? Som han skulle "kjøpt" i norge?
                          Isåfall så er det jævla useriøst av han, og da skjønner jeg hvorfor han ikke klarer å finne fram den kvitteringen eller gi meg navnet på butikken.

Comment

Leser du i det hele tatt noe av det jeg skriver, henviser nok engang til post nr 12 her i tråden..

Comment

Måtte dobbelsjekke..
                              Jaja, da kommer jeg vel ikke langt med den forsterkeren.
                              Hva gjør jeg nå da? Dette er jo en vanlig feil og ville blitt dekt om jeg hadde hatt
                              en kvittering på kjøpet..

Comment

Som nevnt, så skal jeg ta kontakt med Pioneer og se om vi kan komme frem til noe her..

Om Pikoflex hevder at han har hatt kvittering på denne så har han enten glemt det bort selv eller så har han løyet.
                                Hva som stemmer her skal jeg ikke si.

Comment

Working...
                                X