Hørte med han for en stund siden om han kunna bygge kasse til mine 4 X B2 Audio es8"..
Det var vist ingen problem, og jeg fikk alt som jeg ville ha det..
Utmerket og snakke med, og bra service..
Kassen var meget solid bygd, og passet 100% perfekt baki bilen..
Posten hadde vært litt hardhent med pakken, slik at bassporten hadde løsnet, men det fikset jeg med lim
Dag Anbefales på det sterkeste..!
Angrer ikke noenting på at jeg brukte penger på kasse fra han..
Nok en tommel opp for Dag var på besøk og byttet til meg noen av hans tjenester og kunnskap. En veldig hyggelig person tok meg i mot og en hyggelig samtale blei ført håper innholdet i posen faller i smak
kjøpte kasse hos herr johansen for ellementene mine, ble anbefalt lukka kasse, og kom med et par andre anbefalinger, nydelig håndtværk, det kunne se ut som ikke kassa gikk helt inn, men det var ikke noe problem, bare og si i fra så skulle han trimme den, annbefales sterkt for dem som er sånn som meg for late til og lage kasse selv, eller man ikke bare gidder
kjøpte kasse hos herr johansen for ellementene mine, ble anbefalt lukka kasse, og kom med et par andre anbefalinger, nydelig håndtværk, det kunne se ut som ikke kassa gikk helt inn, men det var ikke noe problem, bare og si i fra så skulle han trimme den, annbefales sterkt for dem som er sånn som meg for late til og lage kasse selv, eller man ikke bare gidder
eller som ikke har noe serlig verktøy til å lage selv, for her er det ikke en mm som er kuttet feil eller skakt
synes du kunne lagt ut et lite bilde av denna saga di dag
Comment