Benytta meg av et "weekend-tilbud" på noe signalkabler. Penger ble overført på Søndag,og pakken lå i mailbox´en min idag,Tirsdag. Vanvittig kjapt må jeg si....
Nå hadde de fått inn ny type 53mm2 kabel, mykere og bedre var den også!
Har bare positivt å si, nå har de fått lager der med lakkerings verkedet fra byn mot minde. God service, beste bilstereo forhandleren jeg har vært hos.
Eneste som jeg kan utsette er at coax høyttalere tåler ikke lagring i garasje. Skrapelyder et 2 av 4 elementer. Og nei, de har ikke vert montert i bilen en gang... Om det er kulda eller noe slikt som har tatt knekken på de vet jeg ikke...
Har handla små 53 kvmm-kablar og batteripolsko. Om det er god ordning på frakta veit eg ikkje, men å avtale henting på lager har vore null problem! God kabel
Har handlet fra denne karen jeg også. Er å anbefale på det sterkeste. Kjøpte en LIB 2x12" basskasse, god pris og var veldig fornøyd. Han kom og møtte meg i nærområdet der jeg bor på kveldstid. Så det var god Service Uheldigvis var jeg 5-10min for sein menst han var der til rikitig tid
får vel kaste meg på her jeg også da Kjøpte en subb og den kom kjappere en jeg trudde godt innpakket og knallgod service her skal jeg handle mer ;D ANBEFALES på det sterkeste fra min side iallefall
Comment