Kan vel legge til at jeg fikk forsterkeren 5 uker eller noe etter at jeg fikk høre den skulle være sendt, skruene var ganske herpa, men ellers så var den i beskrevet stand, fikk tak i nye skruer billigt på ebay, så kan vel egentlig si meg fornøyd med handelen bortsett fra at det tok sin tid.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hansi_199
Collapse
X
-
Da har jeg endelig fått pakken...
Fekk også med en fet alpine spiller som plaster på såret.. hehe.. både sub å spiller var meget godt innepakket...
Er veldig fornøyd, men det drøya ut ganske langt.
Men for en uke siden fekk jeg tilbud med han om å kjøpe en helt ny usamps monoblokk, såklart til en hyggelig sum...
Vi pratet litt sammens,å blei enig om jeg skulle kjøpe 2 stk...
Var egentlig LITT i tvil om heile handelen, men i dag dukket det opp 2 stk monoblokker sammens med sub å spilleren... Det gjekk kjapt må jeg si... ampene var heilt nye og godt innepakket...
Så denne handelen er jeg Meget fornøyd med...
Så alt i alt er jeg egentlig veldig fornøyd...alpine-kenwood-helix-magnat-jbl-mtx-usamps-macrom-cadence-rf-pioneer-gas
99 honda accord - 97 honda civic tic - renault kangoo 05
kim ole græsdal
Comment
-
Siden jeg (etter 3 ukers ventetid på 2 monoblokker) sa neitakk, så skal jeg ikke uttale meg så mye. Men svarer ikke hvis du ringer, å svarer sjeldent på SMS... Har alltid en unnskylding for å vente en dag til, og vente en dag til, og vente en dag til... Osv... :/
Comment
Comment