Flotte greier. takk skal du ha golfnos
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tomijorg
Collapse
X
-
-
ikke jeg heller :/ hørte fint lite fra han når jeg stod utenfor lørdag og skulle hente. Prøvd å komme i kontakt hver dag denne uke, enten sms eller ringt helt ut.... Dessverre..
Han snakket om at han skulle reise bort, på lørdag. Derfor jeg skulle møte han og sende dem, men syntes det er dumt han ikke tar telefonen...
Comment
-
han må jo være hjemme engang han også? kjedelig at det blir sånn altså! hva hadde skjedd om lignende hadde skjedd med han? tror han ville hatt tilbake subbene sine også? mange som ikke skjønner meninga med kjøp/salg/bytte! deriblandt tomijorg! helt latterlig hele gutten! så han var 27 også? da burde man være såpass voksen at man klarer å ta litt ansvar! eller er det bare jeg som tuller nå???"du må skru ned bassen før butikken raser sammen"
Comment
-
DA, etter at saken med meg involvert siden i November 2009 med gjentatte telefoner, sms og mail frem og tilbake med Tom Ivar, er det meg for øret at det står en pakke utenfor hans bosted og venter på meg nå, så får vi håpe det stemmer i dag
Legger inn kommentar og ringer deg Halseth om den var der
Comment
Comment