Announcement

Collapse
No announcement yet.

tomijorg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Flotte greier. takk skal du ha golfnos

Comment

Du takker han for egentlig? For min del kunne jeg gitt totalt faen å bare latt være å høre med han om han gadd liksom. kanskje du skal takke noen andre også? hahahahaha.-
      MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Voksent...

Comment

Originally posted by tomijorg View Post
          Du takker han for egentlig? For min del kunne jeg gitt totalt faen å bare latt være å høre med han om han gadd liksom. kanskje du skal takke noen andre også? hahahahaha.-
          For at gidder å sende subbene til meg, noe du ikke har klart på snart 7 mnd.

Comment

ikke i det hele tatt. bare lei
            MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

altså...jeg mener du jeg mente du hadde rett i noe, men nå begynner du bare å bli barnslig..legg deg flat og innrøm at du har gjort en feil...det gjorde jeg også gjør jeg noen flotte handler/salg nå !

Comment

ennå ikke sett noe sporingsnummer eller subber...

Comment

kjekt da...
                  alpine-kenwood-helix-magnat-jbl-mtx-usamps-macrom-cadence-rf-pioneer-gas
                  99 honda accord - 97 honda civic tic - renault kangoo 05
                  kim ole græsdal

Comment

ikke jeg heller :/ hørte fint lite fra han når jeg stod utenfor lørdag og skulle hente. Prøvd å komme i kontakt hver dag denne uke, enten sms eller ringt helt ut.... Dessverre..

Han snakket om at han skulle reise bort, på lørdag. Derfor jeg skulle møte han og sende dem, men syntes det er dumt han ikke tar telefonen...

Comment

hmmmm, det kom jo egentlig ikke som en bombe at han ikke holder det han lover men..

Comment

han må jo være hjemme engang han også? kjedelig at det blir sånn altså! hva hadde skjedd om lignende hadde skjedd med han? tror han ville hatt tilbake subbene sine også? mange som ikke skjønner meninga med kjøp/salg/bytte! deriblandt tomijorg! helt latterlig hele gutten! så han var 27 også? da burde man være såpass voksen at man klarer å ta litt ansvar! eller er det bare jeg som tuller nå???
                        "du må skru ned bassen før butikken raser sammen"

Comment

enda ikke sett noe til subbene... jaja

Comment

nei, beklager.. forsøkt å ringe, sende sms og facebook meldinger. Ringer bare helt ut og får ikke svar. Utrolig kjipt når jeg til og med tilbød han å hente dem hjemme hos han og sende for min regning

Comment

Det er jo ikke du som skal beklage golfnos, du prøver jo bare å hjelpe

Men da håper jeg alle holder seg langt unna nå dealer med tomijorg, vist dere ikke vill bli svindlet da selvfølgelig

Comment

DA, etter at saken med meg involvert siden i November 2009 med gjentatte telefoner, sms og mail frem og tilbake med Tom Ivar, er det meg for øret at det står en pakke utenfor hans bosted og venter på meg nå, så får vi håpe det stemmer i dag

Legger inn kommentar og ringer deg Halseth om den var der

Comment

Working...
                                X