Announcement

Collapse
No announcement yet.

tomijorg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Du har vel atpå til gitt purkejævlene bevis på sølvfat?
    Så gidder de ikke å ringe på døra hans engang? Latterligt!

Comment

Får ikke tak i han på noen måte.. Purken fikk alt på sølvfat ja, masse bevis. Men gjør de noe med det da? NEI...
      Latterlig hele greian.

Comment

Hvorfor henlegger de saken, når den er så god fra din side?

Har du spurt politiet om de har prøvd og kontakte fyrn?
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Nei, du får spørre politiet om hvorfor de henlegger saken, har ikke peiling jeg.
          Har ikke spurt om det nei, men spiller sikkert ingen rolle da de ikke gidder å løfte en finger for å hjelpe..

Comment

her er min profil om noen vil i kontakt med meg http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1462871530
            Last edited by golfnos; 07-06-2010, 18:27.

Comment

poster på siden hans nå så ser vi.

hva er ditt navn?
              Last edited by golfnos; 07-06-2010, 18:24.

Comment

er ikke venn med han på facebook.. navnet mitt er Espen Halseth.

Comment

Du, Espen. har vært stille her en stund nå, men hva er post adressen din? har nemlig hørt at det er gått pakke i retur som har ligget på post kontoret ditt ser du

Comment

har pratet med han,men synes det er rart at pakken er sendt i retur 2 ganger. Og at det har tatt 6 mnd før han tar kontakt, men får håpe dem kommer denne gangen da add min er. Espen halseth.moveien 19a.7550 hommelvik. Takk for hjelpen golfnos,setter stor pris på det

Comment

Du Espen. det har ikke slått deg att du har/hadde det nye nummeret mitt? bytta nummer lenge før alt dette her skjedde hehe.Og du har savnet dialog??
                      For og si det slik. Jeg gidder ikke prøve å føre en dialog en gang med folk som knapt vet hva som skjer en gang
                      Men som jeg sa til deg her på PM: Finner jeg kviteringene på att det er sendt til deg to ganger så skal jeg legge den også ved i pakken. Og som jeg også har forklart både deg og golfnos her. Hadde jeg faktisk skulle svindle deg så hadde jeg fått tak i ett midlertidig telefon nummer. fått pakken sendt til en annen adresse. opprettet en falsk bruker osv osv.
                      Men har også vært mye vekke pga jobb osv.
                      Men nå får vi endelig ordnet opp i dette her så da er det ikke noe problem lenger... hehe.

Jeg erke så veldig vanskelig å egentlig få tak i skjønner du hehe. og om du har anmeldt det til politiet og du ikke har/hadde noe nummer til meg. ekke verre enn att du hadde i din dialog med politiet hadde spurt dem om ikke di kunne finne nummeret til meg slik att du kunne prøve å få en dialog med meg???

Helt utrolig dette her.

Og ser også det er noen her som snakker om å komme hjem til meg osv osv osv???
                      Ler meg skakk i hjel her. er bare å komme men konsekvensene av utfaller får dere stå til ansvar for selv. for jeg garanterer ingen sin helse etter utfallet er ferdig.

Men igjen. her trer fornuften min inn igjen.
                      TIL NEPTYR:
                      Har sotte her å lest gjennom alle di andre som er havnet på denne listen.
                      Der har folk skreve så mye som å besøke folk med ball-tre, kose med sne skålene osv.
                      Har det noen gang slått deg å kanskje fjerne disse innleggene?
                      Kanskje se litt på att det faktisk er brukere her fra 13-14 års alderen og oppover?
                      Hva i helsikke er dette for ett bilde å sende di om att enkelte "voksne" personer oppfører seg på denne måten?

Pratet med golfnos på tlf tidligere i går. da han snakket om blandt annet ett forum der folk hadde blitt hengt ut pga ting hadde skjedd i handler. exempelvis der en som skulle sende noe havna på sykehus og faktisk var så sjuk att han ikke kunne få gitt beskjed/glemte dette pga sykdom.
                      Der var det jo ikke mer enn en eller to dager etterpå att folk skulle ta han osv.
                      Etter MIN mening så er ikke dette holdbart. og sier ikke det er slik på dette forumet. men folk burde kanskje passe litt mere på hva dem sier om andre?? Hadde jeg vært en ordentlig jævel så skal jeg garantere deg att jeg hadde tatt fysisk afære ang noen av di tingene som er blitt sagt om meg og andre her.
                      Når man ikke vet hvem personene er osv så er det kanskje litt lurt å passe kjeften sin litte granne?

OG skal man ha en slik liste. så burde ADMIN styre denne. alle trådene burde være låst. og kun kort sammenfattet info burde bli lagt ut.
                      Helt utrolig sier jeg bare. har også nå i senere tid snakket med flere andre personer som har reagert sterkt på dette.
                      noe om absolutt ikke er god reklame i det hele tatt.

Til halseth og alle andre igjen.
                      Har det slått dere att det kan ha skjedd ting i mitt liv som gjør att jeg ikke har vært å få tak i osv???
                      Neida, her funker det slik att folk eier ikke talmodighet og forståelse for att ting i livet til personer faktisk kanskje uten forvarsel og att ting ikke altid går som planlagt som følge av dette??

Kanskje Admin burde prøve å få kontakt med personen det gjelder for å finne ut av hva som i virkeligheten har skjedd før man gjør noe som helst??? en liten idê??

Men nå blir di satans subbene sent til deg igjen til torsdag. får jeg ikke tid til dette så skal jeg se om jeg kan få golfnos til å hente di hos meg da jeg bor på veien mellom han og jobben hans så di blir sendt til deg. Helt utrolig hvor mye folk faktisk klarer å klage over tid.. hehe.

Du sier også att jeg var klar over att det var hull i opphenget pga det stod i salgstråden din?? slått deg noen gang att jeg faktisk ikke leste salgstråden før du skrev om dette etter jeg hadde mottatt subbene pga det var DU som sente meg pm med forslag om bytte???? skal vi se, nei du har vel ikke det tenker jeg???? hehe. Helt utrolig...
                      MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Utav de 22 postene i denne tråden, hvor leser du at noen skal komme etter deg og gjøre noe fysisk med deg?
                        Jeg klarer ikke og se det iallfall.

Men er enig med deg, ting som plutselig dukker opp uten forvarsel i livet, og som trenger litt tid og bearbeide, og som kanskje gjør at man blir fraværende fra nett/data og annet. F.eks dødsfall i nær slekt. Da blir man ikke så lett og få tak i.

Og barnslige innlegg med og møte opp og banke opp en person på et åpent forumt, skulle vært slettet fra forumet med en gang det ble postet.
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Uansett om det har skjedd noe i familien din, så trenger det ikke å ta 6 mnd før du tar kontakt.
                          Og du har vært pålogga her på forumet flere ganger etter at du har mottatt subbene jeg sendte deg.

Var på politistasjonen å leverte inn en anmeldelse, og da leitet vi opp all informasjon som var om deg. Og du hadde 5 forskjellige tlf nummer, ingen av dem svarte du på. Uansett så vart saken henlagt på politistasjonen pga manglende bevis, selv om jeg hadde alt vi har skrevet mellom oss og kvittering fra posten.

Jeg sendte deg pm om forslag på bytte ja, men det går no an å se på salgstråden som ligger ut, og det går an å sende tilbake subbene med engang vist du ble så jævla missfornøyd.

Men nå håper jeg jeg får tilbake subbene mine og at de fungerer slik de gjorde når jeg sendte dem, så er saken closed for min del.

Comment

tom ivar tok kontakt på telefon idag, og sku få ordnet opp. absolutt en trivelig kar, men ting kan ta tid
                            Mercedes E220 CDI W210

Comment

Genexxa. skrev vel ikke att dette gjalt meg??? Har lest i en av di anre trådene der det står om ballte. og noen andre skriver kose med knærene osv. var dette jeg mente. det med å komme etter å skal ta noen sa jeg vel var fra ett annet forum??

Og så skrev jeg vel att om det var noen som ville komme til meg så er dem hjertelig velkommne. men di får selv stå til ansvar for utfallet osv.

OM jeg skrev noe annet så beklager jeg att jeg har feil formulert meg

hehe, ja halseth, du har det. men se litt på hjvordan du snakker til folk så gir det dem kanskje ikke så mye lyst heller til å ordne opp kanskje? Subbene har aldri vært oppkobblet hos meg. så om dem ikke funker når du får di tilbake så har dem heller ikke funket når du sente dem til meg heller.

Hele tiden fra dag en vi hadde kontakt så har jeg hatt akkurat samme nummer hele tiden. alle di andre nummerene der er nummer jeg har hatt i forbinneldse med jobb osv men som har stått registrert på meg. er INGEN av di nummerene der som er i bruk. og jeg har heller ingen peiling på hvorfor telefonkatalogen osv ikke sletter dem.

Ja jeg kunne sikkert gått inn på salgs anonnsen din. men nå sa du vel heller ikke noe om att du hadde en salgs anonnse med di liggene i før etter jeg hadde motatt subbene? skal jeg vær gang noen foreslår å bytte noe eller noe slikt gå igjennom alle trådene den personen har laga eller deltatt i for å se om det kanskje står noe om produktet jeg skal ha??
                              NEI. Det er selgers oppgave å informoere om defekter og mangler på den varen han skal selge/bytte etter min mening...

Exempel. du kjøper ett anlegg av meg her på forumet til 10 lapper. jeg tar kontakt med deg fordi du har lagt inn en tråd om ønskes kjøpt. og på en subb så er det hull i membranen pluss den ene utgangen på den ene forsterkeren ikke virker. skal jeg da bare gi faen i å fortelle deg dette pga du kan jo "bare" gå inn på anonnsen min å lese det selv?? Nei vettu hva. det er ikke slik ting funker i min værden værtfall. og har mine tvil på att det funker slik i mange andre sin heller????

og kjære halseth. som genexxa sier her. ting kan skje slik att man blir fraværende og umulig å få tak i.
                              ja jeg har vært innlogget. ja jeg har lest pm'er du ahr sent meg. men fordiom jeg har gjort dette? er det da en selvfølge att jeg faktisk svarer om det er noe som har skjed som står meg veldig nærme og som jeg tar super tungt?
                              Det er mue som har skjedd her som du skulle vist om så kanskje du hadde hatt litt mere forståelse...
                              Ett råd til deg. slutt å se så firkanta på ting og slutt og kun se ting fra ditt forbanna trangsynte perspektiv så kanskje, bare kanskje du faktisk kan klare å oppfatte hvordan og hva som kan skje med folk noen ganger....

Sorry for att jeg tar litt av her alle sammen, men blir bare så steike forbanna når folk er på den måten. liksom. jeg tenker bare på meg selv, jeg tenker bare på meg selv og jeg tenker bare på meg selv. liker ikke slike folk i det hele tatt. selv om hvis jeg hadde skulle svindlet han så går det faktisk ann å prøve å utøve noe som kalles medmenneskelighet her..
                              og nei. har/hadde NULL intensjon om å svindle halseth. hehe. da hadde jeg gjort helt andre ting enn det jeg faktisk har gjort...

Og sorry for att jeg hakker på deg her Halseth. syntes faktisk litt synd på deg.
                              MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Stian A: PLeier å ordne opp etter meg. men nå vet jo du også litt om hvorfor ting har tatt så mye tid rundt meg det siste året også.
                                Tenk hadde halseth også kunne oppføre seg som ett normalt hyggelig menneske så hadde faktisk han også fått ei forklaring. men har ingen, absolutt ingen grund til å måtte forklare meg for tullinger og drittunger som oppfører seg og snakker til folk på den måten.

Nattinatt og sove godt Stian
                                MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Working...
                                X