Announcement

Collapse
No announcement yet.

tomijorg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by halseth View Post
    Uansett om det har skjedd noe i familien din, så trenger det ikke å ta 6 mnd før du tar kontakt.
    Og du har vært pålogga her på forumet flere ganger etter at du har mottatt subbene jeg sendte deg.

.
    Hva i svarteste granskauen vet du om hvordan jeg takkler ting. hva om min lillebror hadde død av en eller anna grund. da hadde du ikke hørt noe fra meg på mye lenger tid enn dette. noen folk melder seg helt ut når ting skjer osv... men skjønner du dette i det hele tatt??? For det virker jo virkelig ikke slik.?

Sier ikke att det er dette som har skjedd. men kan love deg en ting. det finner aldri du ut av med den munnbruken din
    MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Selv om jeg ikke har noe med dette å gjøre.

Tomijorg, for det om ting har skjedd noe seriøst/skummelt etc etc.
      Så synes jeg du kunne tattå gitt en hint om dette til halseth, istedenfor å la fyren gå i tvil eller utvil om at han faktisk ble "rævkjørt". Sorry ordspråket.

Uansett hva du finner på å si nå, så er løpet kjørt for deg.
      Du graver deg lengre å lengre ned i myra.

Beste er uansett å gjøre opp før seg å vips er saka ute av verden alle er "fornøyde" eller iallfall litt mer glade.
      Hadde selv ikke reagert mindre enn halseth har gjort.

Skal absolutt ikke påstå at det ikke har skjedd noe "alvorlig" med deg Tomijorg eller dine nære.
      Men jeg er skeptiker av natur å stiller ett veldig stort spørsmålstegn ved dette..
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Originally posted by tomijorg View Post
        Genexxa. skrev vel ikke att dette gjalt meg??? Har lest i en av di anre trådene der det står om ballte. og noen andre skriver kose med knærene osv. var dette jeg mente. det med å komme etter å skal ta noen sa jeg vel var fra ett annet forum??

Og så skrev jeg vel att om det var noen som ville komme til meg så er dem hjertelig velkommne. men di får selv stå til ansvar for utfallet osv.

OM jeg skrev noe annet så beklager jeg att jeg har feil formulert meg
        Originally posted by tomijorg View Post
        Og ser også det er noen her som snakker om å komme hjem til meg osv osv osv???
        Ler meg skakk i hjel her. er bare å komme men konsekvensene av utfaller får dere stå til ansvar for selv. for jeg garanterer ingen sin helse etter utfallet er ferdig.
        Om du ikke snakker direkte om deg selv her, så må jeg virkelig lære meg og forstå ting :P
        Og her var det ikke snakk om et annet forum, det var når du snakket med golfnos på tlf.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Originally posted by GENEXXA View Post
          Om du ikke snakker direkte om deg selv her, så må jeg virkelig lære meg og forstå ting :P
          Og her var det ikke snakk om et annet forum, det var når du snakket med golfnos på tlf.
          Hehe, sorry. jeg som har forumlert meg veldig feil her.
          SKulle skrive om noen vil/skal komme osv hehe. beklager dette så mye..
          MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

er faktisk helt enig med tomijorg

Comment

Originally posted by Mo3 View Post
              er faktisk helt enig med tomijorg
              Ja det er vel ingen ovrreasket over, skal ikke handle eller selge noe til verken deg eller tomijorg!
              Kan ikke se annet en at halset er oferet her, ler av hele greia, fatter ikke at folk ikke har såpass til skamvett og bare legge seg langflat etter å ha lurt noen på denne måten..

Comment

Stianuno. lurt? Hva pokker vet du om ting rundt meg? jobb. osv osv. ingen ting? Hadde jeg vært ute etter å lure han så hadde jeg vel for pokkeren meg ikke sendt det opp til han? eller tatt kontakt osv??
                MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

lol sier bare jeg . Du oppfører deg ganske barnslig tomijorg.

Comment

4-5 måneder uten at han har hørt noe fra deg kaller jeg kraftig rundlurt! og nå angret du pga golfnos kom på døra di?
                    Nei jeg vet ikke og driter en lang fan i hva som foregår runt deg, og det er heller ingen unnskyldning for at ting skal ta så lang tid...

Hadde det vert opp til meg hadde du vert utvist fra forumet, for jeg tipper at halset har hatt det rimelig utrivelig når det gjelder denne saken.

Comment

du stianuno....tror du skal slappe av litt nå! jeg er enig i at det er "dumt" å sitte å true rundt med å komme på døra og slikt! det regner jeg med du synes er selv!! såklart er det dumt at folk blir lurt her inne, men tror virkelig du skal se på at jeg har fått gode tilbakemelding på det siste handler...så ikke kom og døm meg! er enig i litt av det tomijorg sier også.. INGEN vet hva som skjer rundt folk eller slikt, men dumt dette skal skje! MEN ikke kom og døm meg noe mer..det er bare latterlig av deg

Comment

hadde du gjort en dårlig handel skulle jeg virkelig ha ledd det er så fort gjort

Comment

Stianuno: hehe. om golfnos hadde kommet på døra mi så hadde han fått kaffe hehe. ekke så mye av slike ting som bekymrer meg skjønner du

Driftking1: Og om jeg hadde ligget på sjukehuset og kjempet mot kreft eller noe slikt i nesten 5 måneder så er det ingen unnskyldning??
                          Om ikke så burde du virkelig se på deg selv og dine holdninger til andre medmennesker osv her i livet. for har du slik ei holdning kan du umulig ha mange vennene rundt deg vil jeg tro.

Så det er barnslig å faktisk forklare seg?? Kanskje det jeg egentlig bare burde gjort da var å bare gi faen og ikke bry meg? Hadde det vært noe bedre driftking1??
                          Syntes hele saken i seg selv er latterlig.
                          Last edited by tomijorg; 08-06-2010, 18:41.
                          MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Du bør bare slutte nå tomijorg.. Du har gjort en feil, og det er menneskelig.. Men slutt å dra inn ting som skal gjøre det GREIT at du ikke har fullført handel som du skulle

Håper alt ordner seg for alle parter..
                            www.eirikaspaas.com

Comment

Noe sier meg at hadde du vært kreftsyk og ligget på sykehus OG greid å logge deg på her flere ganger - hadde du greid å svare eller gi beskjed.
                              Skal man dessuten ta med alle slike eventualiteter kan man jo bare droppe alt som heter kjøp og salg.

Mvh
                              Dag Johansen
                              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Eirik. har aldri sagt att jeg mener att jeg vil gjøre det GREIT att jeg ikke gjorde det. Slike ting kommer ALDRI i min værden til å være greit.
                                Eneste jeg skal fremtil er att folk kanskje burde stoppe opp noen ganger, tenke seg litt om, prøve og forstå og vise litt forståelse. og ikke bare buuuuser frem med kun en side av saken når man ikke vet den andre en gang.
                                Jeg vet att det som har skjedd er aldeles ikke bra. men skjedd er skjedd. eneste man kan gjøre er å se framover osv?

Att det er min skyld som ikke har holdt dialog med halseth. ja den skal jeg gjerne ta på meg.. men når han syter og klager over ikke å ha fått tak i meg pga han bare hadde det gammle nummeret mitt, selv om jeg faktisk bytta nummer ei god stund før denne byttehandelen..

Dette skal ordne seg. sånn er det bare..

Men se bare på stianuno som faktisk klarer å prøve å lese att jeg tok kontakt med halseth pga golfnos kom på døra mi med spørsmåltegn bak.. Slike som han burde vel kanskje lese alt og prøve å tolke alt i stede for å bare lese litt å tenke for seg selv. ahaaaa. det var slik det skjedde ja :P hehe
                                MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Working...
                                X