hehehehe Dag: Jeg sa ikke att jeg har gjort det. hehe. sa hva om jeg hadde gjort det. og om jeg hadde gjort det så er det godt mulig jeg hadde logget på. men vært så dårlig att jeg ikke hadde orka å gå innpå og begynt å krangle??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tomijorg
Collapse
X
-
visst du hadde svart og forklart/ordnet opp med halseth når du har logga deg på tidligere så hadde du sikkert sluppet all krangling og diskusjon. hvor vanskelig kan det være da?! koster deg en halv kalori å bruke 2 min på å svare halseth. du maser og tyter om "hva vissy jeg hadde kreft" "dødsfall i familie" osv, men DU HAR VERT AKTIV PÅLOGGA HER INNE OG DA MÅ DU VEL FOR FAEN KLARE Å SVARE HALSETH OGSÅ??
Comment
-
Originally posted by tomijorg View Post
Men se bare på stianuno som faktisk klarer å prøve å lese att jeg tok kontakt med halseth pga golfnos kom på døra mi med spørsmåltegn bak.. Slike som han burde vel kanskje lese alt og prøve å tolke alt i stede for å bare lese litt å tenke for seg selv. ahaaaa. det var slik det skjedde ja :P hehe
Men det virker som golfnos har spilt litt på lag med halset og snakket med deg for å få prøvd å løst saken, er vel ikke så unaturlig å tro det hvis man leser alle postene, at jeg kansje provoserer deg er en annen ting.
Jeg syntes måten du nærmest gikk til angrep på halset var usmakelig, virker ikke som om dette er noe du har lyst til å løse opp i, men føler at du må ordne opp i av en eller annen grunn?
Det at du har sendt subene 2 ganger til halset for å få de i retur makes no sense at all, tror det bare er en tullehistorie som bare fjortiser kan komme med. Men hvis du legger ut sporingsnr til de 2 gangene de ble sendt så skal jeg beklage å holde kjeften min.
Comment
-
Vell. nå har jeg snakket med golfnos om helt andre ting enn dette her somregel hehe.og fin min del så har han ikke hatt så mye som en halv finger med i spillet. hehe.
Tror ikke du sitter med balltre fantasier heller hehe.
Som jeg skrev til kjære halseth så sender jeg med kviteringene på sendingene om jeg kan finne di. tror di ligger her en plass.
men som en annen person sa til meg uten att jeg skal nevne navn, (Han høres jo ikke helt stabil ut han heller da)
att du provoserer meg? neh, er ikke så lett å provosere hehe.
Grunnen til det jeg har skrevet til halseth har kanskje noe med måten han har snakket/skrevet til meg på? er ting som ikke står her i denne tråden for å si det slik...
Er egentlig en ganske snill type som ikke vil noen noentingen vondt hehe. men, alle har da rett til å gjøre opp sin egen mening.
og har absolutt lyst til å ordne opp i dette for å si det mildt..
Håper eller's att alle får en fortsatt fin kveld og ikke finner på noe tullMTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
Unnskyldningen denne ganger er som følger. har jobbet ræva av meg i det siste. noe som man gjør noen ganger :P Men. ringer golfnos i morgen. så kan han komme å hente di hos meg å få sendt di opp til deg. MEN, Jeg er avgårde på jobb å er ikke hjeme før fredag kveld. så håper da han kanskje kan hente di på lørdagen å få sendt di opp til deg..
Hvem hva hvor som ikke tror på meg får gjøre som di vil. null stress det
Ha en fortsatt fin fin ukeMTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
Da hr jeg snakket med koselige GolfNos og han henter di "kjære" subbene dine på lørdag å får sendt dem avgårde. eneste jeg ikke vet er om han sender di på lørdagen eller mandagen.. Men det får du ett svar på enten på lørdag eller mandag tenker jegMTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
Comment