Hvordan skal jeg få pengene tilbake når du verken svarer på telefon eller mail? Jeg bare lurer....
Og hvordan kan du vente på sporingsnr fra leverandøren når varen ikke er produsert?
Og hvordan kan du gi meg den ene leveringsdatoen etter den andre når varen ikke er produsert?
Og hvorfor gir du ikke beskjed til kundene dine om at ting tar tid pga ett eller annet? (Du sitter jo bare og avventer og lar være å svare på mail og telefon)
EDIT:
Jeg har nå fått en mail fra Transmedia som beklager problemene dette har skapt og tilbydt seg å overføre pengene tilbake til vår konto, noe jeg har nå har bedt han om å gjøre.
Og hvordan kan du vente på sporingsnr fra leverandøren når varen ikke er produsert?
Og hvordan kan du gi meg den ene leveringsdatoen etter den andre når varen ikke er produsert?
Og hvorfor gir du ikke beskjed til kundene dine om at ting tar tid pga ett eller annet? (Du sitter jo bare og avventer og lar være å svare på mail og telefon)
EDIT:
Jeg har nå fått en mail fra Transmedia som beklager problemene dette har skapt og tilbydt seg å overføre pengene tilbake til vår konto, noe jeg har nå har bedt han om å gjøre.
Comment