Grei og real kar å handle med.Solgte han en forsterker.Avtalte møteplass og ca tid.Møtte opp til rett sted og tid.Han tok seg også tid til å vente på meg,da jeg var litt forsinket. Ikke noe problem å handle med denne karen,anbefales
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Evensvee
Collapse
X
-
SKal nevnes at det var verd ventinga, fordi dette var en trivelig kar som var en ærlig og grei selger...
Kun Renate (jenta mi) som ble utålmodig, fordi hun ville så gjerne på trondheim torg å solsiden å handle klær xD
men det som var priotiert var stereo, å da må hun bare rekne med litt venting ^^,
Takk for handelenMvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
-
Slenger en liten på her jeg også:
Veldig lett kar å handle med. Ikke noe problem å holde av produkter til han heller, da han alltid betaler dem.
Første gang var med en 4 kanals forsterker, hvor vi holdt den av omtrent en måned til han, og han betalte den uten nøl. AnbefalesTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
evensvee- GOD selger!
kjøpte DDkurv av han.
sendte kjapt!
og varen er som beskrevet! anbefales// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Kjekk og grei å handle med kjøpte en liten 2-kanaler fusion med ham for en grei pris Gikk enkelt og greit! tror til og med han sendte forsterkeren før pengene var komt på bok! det er serviceMvh
Asbjørn Aarø
2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++
Comment
Comment