Da kan det se ut til at saken løser seg. jeg har snakket med dama te Mo3.Hun hadde kontrollen liggende hjemme og lovte å sende den i morgen.Saken var den at hun hadde fått beskjed av Mo3 om å sende den,men hadde glemt det.Så da regner jeg med at det løser seg.Er man bortreist uten muligheter for mobil og data,så er man det.For de som ikke klarer å tro det.Må for all del bare ringe han eller prøve å kontakte han.Fyren er ikke tilgjengelig før han kommer hjem.
Skulle dette mot formodning ikke løse seg,så kan trådstarter ta kontakt med meg.Så skal jeg legge ut 300 kr for Mo3.
Fikk beskjed om å lage en basskasse til han.når han kommer hjem.Så slenger bare på 300 kr ekstra i den summen.
Har solgt mye bilstereo til denne karen her og han har alltid gjort opp for seg.
Skulle dette mot formodning ikke løse seg,så kan trådstarter ta kontakt med meg.Så skal jeg legge ut 300 kr for Mo3.
Fikk beskjed om å lage en basskasse til han.når han kommer hjem.Så slenger bare på 300 kr ekstra i den summen.
Har solgt mye bilstereo til denne karen her og han har alltid gjort opp for seg.
Comment