Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mo3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da kan det se ut til at saken løser seg. jeg har snakket med dama te Mo3.Hun hadde kontrollen liggende hjemme og lovte å sende den i morgen.Saken var den at hun hadde fått beskjed av Mo3 om å sende den,men hadde glemt det.Så da regner jeg med at det løser seg.Er man bortreist uten muligheter for mobil og data,så er man det.For de som ikke klarer å tro det.Må for all del bare ringe han eller prøve å kontakte han.Fyren er ikke tilgjengelig før han kommer hjem.

Skulle dette mot formodning ikke løse seg,så kan trådstarter ta kontakt med meg.Så skal jeg legge ut 300 kr for Mo3.
    Fikk beskjed om å lage en basskasse til han.når han kommer hjem.Så slenger bare på 300 kr ekstra i den summen.
    Har solgt mye bilstereo til denne karen her og han har alltid gjort opp for seg.

Comment

Hørtes bra ut!

Setter pris på at du har snakked med han/hun!

Comment

Vinje:

Kunne du ha nevnt til dama hans, at han har en pakke liggende på mix magneten, som må hentes SNAREST. Hvis ikke blir den returnert. Den har ligget der siden 23.01.

Returpakker er mye og meningsløst arbeid, som koster oss og kunden. Jeg tviler på mo3 ønsker å betale 500,- i gebyr for ingenting...

Comment

Jøss,enda mer denne mannen har reist i fra.Jepp.har sendt melding til henne at hun må hente den så fort som mulig for å unngå et gebyr på 500 kr.Får håpe hun gjør det for begge parter sin skyld.Skjønner godt at det blir mye ekstra jobb med returvarer.

Comment

venter enda på de tusen kronene som han skulle betale i mellomlegg på den spilleren i den forrige saken jeg..
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Saken er løst, jeg fikk kontrollen i posten igår og den funket utmerket.

Er bare en liten missforståelse som har skjedd, og ting har ordnet seg

Så jeg kan nå si at Mo3 er en god selger

Comment

ikke for å blusse opp i gamle saker men tenkte jeg skulle fortelle hvordan denne saken endte.
                spilleren kom fra mo3, da jeg åpnet esken manglet rammen og i stedet kom pynteramma fra min 8600 tilbake, ledningene var kort klipt og kabelskoen på den gule ledningen var knekt inni pluggen. alle linjeutgangene støyet så jævlig at det smalt i hele bilen når jeg putta inn en cd. på toppen av dette har jeg fremdelse ikke sett spor av de tusen kronene som påstått ble overført på første eller andre side.
                Last edited by omegadti; 15-03-2010, 18:56.

Comment

Mo3, du får gjøre salgene dine mer lettvinte.
                  F.eks, du legger ikke noe ut for salg uka før du drar bort i noen uker. Uansett om det er Jailn eller syden.
                  Men ordern du opp, skal det ikke være noe problem og ha bruker her. Vis ærligheten, det får du respekt av.

Klart, mange vil være i tvil om og kjøpe fra deg siden du har negative erfaringer. Men, prøv og bygge opp flere positive enn negative.
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

da skjer det saker og ting her og tenkte jeg skulle oppdatere jeg har nettop tilbudt omegadti en pioneer deh-p80bt som mangler spillerkobling, samt at jeg betaler denne koblingen..noe han virket veldig positivt på så det blir nokk denne ordningen

Comment

joda, dette var en løsning som jeg satte pris på, mo3 skal også ha kudos for at det var han som tok kontakt og tilbydde en løsning. fremgang i riktig retning

Comment

Mo3

Anbefaler Mo3 videre, produktet var som det skulle om ikke enda bedre enn beskrevet
                        Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 23:59.
                        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Å nå er forsterkern testa, fungerte knallbra.
                          Å upåklagelig kvalitet virka det som

Mo3 skal dere bare handle fra, er seriøs å god kontakt under sending da det var transportstreik å er det enda
                          Tusen takk Mo3 for en smertefri handel
                          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Da er jeg og Omegadti enige om en liten "byttehandel" så denne saken blir oppgjort i de nærmeste dagene

Comment

jeg og mo3 er i allefall i mål med våre ting og alt er fine greier

Comment

Mo3

foretok en byttehandel hvor det forrige uoppgjorte mellom meg og mo3 var inkludert i byttet, dette gikk meget smertefritt og med god kontakt hele veien takk mo3
                                Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:29.

Comment

Working...
                                X