Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mo3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mo3 er en stygg satan som skulle vært hengt etter sin lille pikk å dratt av en smart fra oslo till nordkapp! blir politi annmeldt i mårgen ! att d går annt å bli så dom!!!!!
    http://www.youtube.com/user/lappis22
    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

Comment

hva nå da??
      alpine-kenwood-helix-magnat-jbl-mtx-usamps-macrom-cadence-rf-pioneer-gas
      99 honda accord - 97 honda civic tic - renault kangoo 05
      kim ole græsdal

Comment

``kjøpte`` 2 batterier av han, han skulle sende di. d jorde han ikke etter mange mange mange ubesvarte anrop å sms, fikk eg tak i han å han sa at han skulle føre tillbake pengene mine. men han hadde brukt opp pengene eg hadde overført, så eg måtte vente till han fikk lønn. den datoen kom ingen penger å svarer meg ikke. han blir politi annmeld å får ett besøk av meg.!!
        Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

Comment

du er da passe løk balle i nøtta selv visst du betaler på forskudd til denne fyren. du og alle andre her inne vet jo historien hans. bruk det du har mellom øra da mann!!!!

Comment

Så så, nå roer man ned tonen litt her.

Greit at Mo3 ikke holder avtalene sine, jeg skal ikke beskytte han på noen som helst måte.

MEN:
            Person-hetsing hører ikke hjemme her!

Hva du, Lapp, skal gjøre, det er din sak.
            Greit at du informerer om at han blir anmeldt og sånt, men du trenger ikke opplyse om at han skal få besøk av deg.
            Om du velger å skambanke han, så er det din sak, ikke noe som trenger å skrives om på et forum.

Så, hold tonen litt nede heretter
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Originally posted by pgoutlaw View Post
              du er da passe løk balle i nøtta selv visst du betaler på forskudd til denne fyren. du og alle andre her inne vet jo historien hans. bruk det du har mellom øra da mann!!!!
              hehe. ja du eg fårstår d. men eg hadde ikke skjekket opp feedback. trodde folk var seriøse på denne sida.

Comment

skall ikke banke noen som helst . bare hente meg noe av verdi som han skylder meg. men d blir d ikke noe av om han betaler etter politiet ringer

Comment

Du bor da ikke så langt unna Levanger, stikk og hent tingene dine, d hadde jeg gjort + litt til....

Men ja, du har egentlig deg selv å takke, er en kar som åpenbart er veldig ustabil.

Comment

Originally posted by Lapp View Post
                    ``kjøpte`` 2 batterier av han, han skulle sende di. d jorde han ikke etter mange mange mange ubesvarte anrop å sms, fikk eg tak i han å han sa at han skulle føre tillbake pengene mine. men han hadde brukt opp pengene eg hadde overført, så eg måtte vente till han fikk lønn. den datoen kom ingen penger å svarer meg ikke. han blir politi annmeld å får ett besøk av meg.!!
                    Har fulgt med han litt, et stadig uromoment på kjøp og salg her inne. Heldigvis vært stille fra han i det siste. Politiet gidder ikke å gjøre en dritt, tror ikke jeg hadde tatt bryet med å kontakte de engang. Som en politimann sa til meg en gang, "hvorfor ikke ta saken i egne hender?". Det sa han rett ut til meg, dette får vi ikke gjort noe med, så du må fikse det selv. Og det er nok det sikreste metoden her også, uten at noen trenger å gå fysisk til verks. Hvis du plutselig dukker opp på døra til han en dag så skal du se at han kanskje har noen tusen på lur likevel.Er rart med det, men folk blir straks mer alvorlige av en situasjon ansikt til ansikt.

Comment

Han er kastet ut av forumet, derfor er det stille.

Til info; Selvtekt er ulovlig. Så hvis du reiser å henter noe som er hans, så er det han som kan anmelde deg. Ja, det er ikke et perfekt system, men slik er loven.

Det hjelper uansett å dukke opp på døra og forlange penger eller varer tilsvarende det han skylder. Hvis ikke har han en mor du kan besøke. Hun er sikkert drit lei av å rydde opp etter sønnen allerede, men
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Uten å blande meg noe inn i saken, så kan jeg bare si at jeg selv har meget god erfaring med å involvere mødre. Blir fort sving på sakene da, kan jeg love!

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                          Han er kastet ut av forumet, derfor er det stille.

Til info; Selvtekt er ulovlig. Så hvis du reiser å henter noe som er hans, så er det han som kan anmelde deg. Ja, det er ikke et perfekt system, men slik er loven.

Det hjelper uansett å dukke opp på døra og forlange penger eller varer tilsvarende det han skylder. Hvis ikke har han en mor du kan besøke. Hun er sikkert drit lei av å rydde opp etter sønnen allerede, men
                          Er det ikke lov å hente sitt eget utstyr? For dette er vel sånn teknisk sett organisert tyveri omtrent?
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Hvis han har utstyret og ikke har gjort opp i sin helhet, jo. Da kan du hente det. Men man har ikke lov å ta med noe ekstra, eller ta noe annet av tilsvarende verdi.
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Ahh sånn å forstå ja Da er jeg med Godt at han er kastet ut at forumet for karen var jo ikke stabil hehe
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Håper .com blir plaget med han :P hehehehe
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Working...
                                X