hehehehe...? Du liker at folk blir svindlet kanskje Genexxa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mo3
Collapse
X
-
Nei, det gjør jeg ikke.
Var ikke sånn ment da. Skulle kanskje har forumlert med anderledes.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostNei, det gjør jeg ikke.
Var ikke sånn ment da. Skulle kanskje har forumlert med anderledes.Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Utestengt bruker. Dvs han kan registrere seg med ny bruker, fra samme IP, tror jeg. Dette har jeg ikke noe greie på.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Bilstereosenteret.no View PostUtestengt bruker. Dvs han kan registrere seg med ny bruker, fra samme IP, tror jeg. Dette har jeg ikke noe greie på.
Men man merker jo fort oppførselen på diverse personer osv rimelig fort.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Vet det er eldgammel tråd nå, men fikk en pm fra mo3 på VCCN forumet.
Siden han driver og prøve å renvaske seg der så har jeg vært litt frempå for og advare folk.
uansett.
Samt fortalt hva han burde gjøre, så om mo3 er skyldige noen her inne så står det meste i quoten her
Originally posted by Mo3kan du legge ut en link på bilstereoforumet om at de som jeg skylder noe kan sende en mail eller sms ? så skal jeg få tatt det så fort jeg kan 90477375 eller kjetilmo3@hotmail.com¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
Comment