Tenkte jeg skulle legge ut en liten tråd med erfaringer om å handle fra nettbutikken til Elemental designs.
Erfaringen så langt har desverre ikke vært god.
Å få service før og under handel gikk på timen når man tok kontakt på epost, eller på "chat rommet" dems.
Å få service etter varen er betalt går ikke like bra. De bruker som oftest over 3 dager på å svare på henvendelsene, selv om det er samme person som besvarer henvendelser før og etter avsluttet betaling.
De aksepterte kun bankoverføring, ikke Visa eller paypal, da de er redde for kortsvindel. Og banken sa det skulle ta maks 3 dager før pengene var overført. Elemental designs selv sa 5-7 dagerl.
Det har nå gått ca 3 uker. De hevder selv å ikke ha kontroll på om varen er betalt eller ikke, fordi de tydeligvis har en regnskapsfører som kun jobber deltid, og tydeligvis er mye syk, siden vedkommende ikke har vært inne på to uker. (påtide å leie vikar?)
Mailene jeg har sendt, har de lovet å undersøke nærmere og svare neste dag, flere ganger, uten at jeg har fått svar noen av gangene.
Uansett har jeg nå ventet i 3 uker på å få et sporingsnummer og at varen skal bli sendt ut. Og jeg begynner å lure på om jeg har blitt lurt. VAren er blitt betalt, og har trippelsjekket at betalingen har blitt sendt riktig sted.
Man må hvertfall ha mye tolmodighet for å handle hos de gutta.
Håper at de klarer å ordne opp i smørja i neste uke. Føler uansett jeg måtte si fra her inne, til alle som vurderer å handle fra dem.
Erfaringen så langt har desverre ikke vært god.
Å få service før og under handel gikk på timen når man tok kontakt på epost, eller på "chat rommet" dems.
Å få service etter varen er betalt går ikke like bra. De bruker som oftest over 3 dager på å svare på henvendelsene, selv om det er samme person som besvarer henvendelser før og etter avsluttet betaling.
De aksepterte kun bankoverføring, ikke Visa eller paypal, da de er redde for kortsvindel. Og banken sa det skulle ta maks 3 dager før pengene var overført. Elemental designs selv sa 5-7 dagerl.
Det har nå gått ca 3 uker. De hevder selv å ikke ha kontroll på om varen er betalt eller ikke, fordi de tydeligvis har en regnskapsfører som kun jobber deltid, og tydeligvis er mye syk, siden vedkommende ikke har vært inne på to uker. (påtide å leie vikar?)
Mailene jeg har sendt, har de lovet å undersøke nærmere og svare neste dag, flere ganger, uten at jeg har fått svar noen av gangene.
Uansett har jeg nå ventet i 3 uker på å få et sporingsnummer og at varen skal bli sendt ut. Og jeg begynner å lure på om jeg har blitt lurt. VAren er blitt betalt, og har trippelsjekket at betalingen har blitt sendt riktig sted.
Man må hvertfall ha mye tolmodighet for å handle hos de gutta.
Håper at de klarer å ordne opp i smørja i neste uke. Føler uansett jeg måtte si fra her inne, til alle som vurderer å handle fra dem.
Comment