Så sant som det finnes ærlige mennesker på jorda, så finnes det også rasshøl som ikke klarer å holde fingrene unna andres eiendom, og med min flaks måtte det være min tur denne gangen.
Bilen ble stjålet utenfor Centralgaragen/Drammen MC og Bilglass et sted mellom Søndag 19.08.2012 og Mandag 20.08.2012.
Dessverre var alt av stereoanlegg fortsatt i bilen, så er selvsagt veldig gira på å finne bilen, anlegget og ikke minst gjerningsmannen.
Utstyr som var i bilen:
- Alpine RUX-C701 (amerikansk utgave med blått lys)
- Alpine PXA-H701 (en distinkt ripe som går skrått på tvers av hele topplokket)
- Magnat Black Core One Digital
- 2 stk. Magnat Black Core Four Limited
- 2 stk. Optima Blue Top 4.2L
- 4 stk. Magnat New Edge 216 midbasser
- 2 stk. Magnat New Edge 213 mellomtoner
- 2 stk. Magnat New Edge 213 diskanter
- 2 stk. Magnat ADR-300 12" subwoofer
- Masse prosonic kablingsutstyr med automatsikringsholdere, alle kabler i sort nylonstrømpe med krympestrømper i endene.
- 4 stk sorte sportsseter i stoff (et sete er veldig slitt på venstre side, et har et lite kutt i sitteputa)
Vet det ikke er mye kjennetegn å gå på, men om noen skulle komme over noe, spesielt den blå RUX'en, så skrik ut!!
Legger ut bilder så fort jeg får tilgang til photobucket.
Hadde satt utrolig pris på alle innspill, så jeg får tatt denne jævlen!
Bilen ble stjålet utenfor Centralgaragen/Drammen MC og Bilglass et sted mellom Søndag 19.08.2012 og Mandag 20.08.2012.
Dessverre var alt av stereoanlegg fortsatt i bilen, så er selvsagt veldig gira på å finne bilen, anlegget og ikke minst gjerningsmannen.
Utstyr som var i bilen:
- Alpine RUX-C701 (amerikansk utgave med blått lys)
- Alpine PXA-H701 (en distinkt ripe som går skrått på tvers av hele topplokket)
- Magnat Black Core One Digital
- 2 stk. Magnat Black Core Four Limited
- 2 stk. Optima Blue Top 4.2L
- 4 stk. Magnat New Edge 216 midbasser
- 2 stk. Magnat New Edge 213 mellomtoner
- 2 stk. Magnat New Edge 213 diskanter
- 2 stk. Magnat ADR-300 12" subwoofer
- Masse prosonic kablingsutstyr med automatsikringsholdere, alle kabler i sort nylonstrømpe med krympestrømper i endene.
- 4 stk sorte sportsseter i stoff (et sete er veldig slitt på venstre side, et har et lite kutt i sitteputa)
Vet det ikke er mye kjennetegn å gå på, men om noen skulle komme over noe, spesielt den blå RUX'en, så skrik ut!!
Legger ut bilder så fort jeg får tilgang til photobucket.
Hadde satt utrolig pris på alle innspill, så jeg får tatt denne jævlen!
Comment