Harmon Kardon Ca1500M monoblokk, Alpine Type R 15", Sony CDX-GT930UI, 4kanalers forsterker worldtech, fordelingsblokk.
+ fjernkontrollen og minnepenna....
Fy faen så surt å finne bilen slik tidligere i kveld...
¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤ Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Hvor ut fra Tromsø by bor du dah? Jævli surt uansett.... Og siden bilen er såpass gammel,vil vel ikke forsikringa gi deg noe mere enn 10 lapper på fastmontert utstyr i bilen. Og minus egenandelen på 2-3tusen. SATAN
Hvor ut fra Tromsø by bor du dah? Jævli surt uansett.... Og siden bilen er såpass gammel,vil vel ikke forsikringa gi deg noe mere enn 10 lapper på fastmontert utstyr i bilen. Og minus egenandelen på 2-3tusen. SATAN
Kvaløya------>bonlandet^^
Er uansett bedre å få litt igjen enn ingenting.
Er fullt klar over at jeg ikke blir å få tilbake det jeg betalte.
¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤ Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Dersom forsikringen din dekker fastmontert ekstrautstyr inntill kroner 10 000 og du har en egenandel på kroner 4 000 er ikke utbetalingen begrenset til kroner 6 000. Regnestykket vil bli som følger, dersom du har utstyr for 20 000 kr.
Egenandelen trekkes altså fra kravet, og utbetalingen begrenses inntill forsikringssummen...
Uansett, kondolerer så mye her. Jeg følger med, og har sendt melding til en kompis som kjenner litt folk om å gi meg beskjed om noe dukker opp til salgs i vår krets.
Jeg har utvidet min forsikring til 20 000 kr i fastmontert ekstrautstyr..
Hadde utvidet til 20 000,- jeg også.
Fikk igjen 15 500,- så er vel fordnøyd med dette.
Har fått tips om hvor CD spilern havna.
Takk for tips å slikt,men for min del er denne saken ut av verden.
Lysten for å gi de som stjal en god trøkk på trynet er der.
Men null vits i dt senere løp....
Det kjedelige er jo at om du slår til jævelen, så er det større sannsynlighet for at du kommer en tur på glattcelle, enn jævelen som tok anlegget ditt selv om du kan bevise at spilleren er din med produktnummer og hele skiten...
Jævlig synd, håpe ting ordne seg.
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment