prøvd å putte inn litt dempeull/skumgummi i porten? hvis det er blåselyder så bør det iallefall bli borte da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
4 stk Peerless SLS 8"
Collapse
X
-
-
Originally posted by hc_tk View Postprøvd å putte inn litt dempeull/skumgummi i porten? hvis det er blåselyder så bør det iallefall bli borte da
Har tenkt tanken, og har litt dempeull liggdende, så skal få prøvd det i kveld. Det kommer nok til å funke, men jeg kunne uansett tenkt meg å bytte ut til et element med lengre slaglengde =)Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by aFFekak View Post...når jeg f.eks. tar armen inn i porten, slik at den blir ca. halvparten så stor, blir det en veldig fin og kontrollert bass....
Du senker tuningfrekvensen, høres det ut som. Om tuninga er for høy blir det fort ulyder om du spiller under tuning.
Prøvd med lenger eller mindre port?
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostSorry for OT i salgstråden, men...
Du senker tuningfrekvensen, høres det ut som. Om tuninga er for høy blir det fort ulyder om du spiller under tuning.
Prøvd med lenger eller mindre port?Last edited by aFFekak; 28-11-2011, 23:17.Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
-
-
vil funke, men gir ingen garanti for at det skal låte lineært. Bass blir det garantert!
Comment
-
kan følge med 2stk kasser på 2x25l som passer til disse. Kassene er meget solid bygget, men trenger ny finish (de er grunnet grønne)
Comment
-
-
-
-
-
Comment