Splitter ny Clarion VZ401E spiller til salgs!
Spilleren er splitter ny, ligger i en uåpnet eske. Selges fordi jeg fikk en ny spiller fordi den første var defekt. Ettersom jeg har kjøpt noen andre i mellomtiden vil jeg da selge denne. En veldig praktisk spiller med etter min mening en genial meny.
NYPRIS: 4000 kr
Selges for 2500-3000 kr eller bud!
Prisgunstig multimediaenhet fra Clarion med høyoppløselig, stor 7" QVGA Skjerm. Den har bare 4 knapper + en lett gjennkjennelig volum knapp.
Det grafiske designet av displayet og de rene formene gjør spilleren meget elegant
LCD skjermen har et intuitivt grafisk brukergrensesnitt for bl.a. betjening av iPod ®, CD-og DVD-avspilling, inkludert full tilgang til DVD-menyer.
Clarion VZ401E er rettet mot dem som søker en mobil kinoopplevelse - uten at det koster skjorta..
I tillegg til Clarions høykvalitets 7 "anti-reflekterende og motoriserte 16:9 skjerm, er VZ401E rettet mot dagens foretrukne lydformater og visuelle medier. Dette inkluderer DivX sertifisert multimedia, og er klar for alt..: DVD + R / DVD + CD-R/RW + CD-Text, MP3, WMA eller USB m.m.
24-bits D / A konverter for super lydgjengivelse
iPod Control
Utstyrt med direkte iPod kontroll . Det er bare å koble iPoden til spillerens USB-kontakt, så kan du betjene din iPod®. Du lader også opp iPod® når den er koblet til.
Innebygd Bluetooth® -teknologi støtter håndfri telefonering med en kompatibel Bluetooth-telefon. Du kan nyte trygge, håndfri samtaler. Den integrerte Parrot Bluetooth modulen hjelper deg å høre samtalen gjennom bilens høyttalere. I tillegg kan du streame musikken du har lagret på telefonen til spilleren. (A2DP)
MONITOR OG DESIGN
Motorisert 7" TFT farve LCD skjerm
Berøringsstyrt skjerm
800 x 480 dot
16:9 format
LCD underdisplay
Roterende volumknapp
1-DIN uten ekstra boks
Justerbar display kontrast / lysstyrke
TFT panel auto åpne/lukke
Blå belysning
AUDIO & VIDEO UTSTYR
5 kanals linjeutgang 2front, 2bak og 1 sub
High Quality DAC 24bit
Innebygd lavpassfilter, 80Hz, 120Hz, 160Hz og fullt signal
3Band EQ med 8 innstillinger
Loudnes
Front AUX minijack
1 AV inn (2 kanals Audio og 1 kanals Video)
Subwoofer kontroll
4x40watt utgangseffekt.
STØTTEDE MEDIA
DVD±R/DVD±RW klar. (Opp til 999 filer)
CD-R/RW klar (Opp til 999 filer)
CD Tekst /ID3 tag kompatibel
Offisielt DivX*® sertifisert produkt
MP3 / WMA / DivX kompatibel (CD/DVD/USB)
iPod/iPhone støtte
USB (støtter opp til 1500 filer, max 255 filer i hver folder)
TUNER
RDS Radio
24 stasjoners minne (18FM, 6AM)
PTY, Auto søk, Søkemanual.
GENERELT
Bluetooth Hands-Free og Audiostreaming
Fjernkontroll følger med
OEM rattfjernkontroll inngang (Minijack)
CCD direkte innput via RCA og reverse gear lead
CATS code
Spilleren er splitter ny, ligger i en uåpnet eske. Selges fordi jeg fikk en ny spiller fordi den første var defekt. Ettersom jeg har kjøpt noen andre i mellomtiden vil jeg da selge denne. En veldig praktisk spiller med etter min mening en genial meny.
NYPRIS: 4000 kr
Selges for 2500-3000 kr eller bud!
Prisgunstig multimediaenhet fra Clarion med høyoppløselig, stor 7" QVGA Skjerm. Den har bare 4 knapper + en lett gjennkjennelig volum knapp.
Det grafiske designet av displayet og de rene formene gjør spilleren meget elegant
LCD skjermen har et intuitivt grafisk brukergrensesnitt for bl.a. betjening av iPod ®, CD-og DVD-avspilling, inkludert full tilgang til DVD-menyer.
Clarion VZ401E er rettet mot dem som søker en mobil kinoopplevelse - uten at det koster skjorta..
I tillegg til Clarions høykvalitets 7 "anti-reflekterende og motoriserte 16:9 skjerm, er VZ401E rettet mot dagens foretrukne lydformater og visuelle medier. Dette inkluderer DivX sertifisert multimedia, og er klar for alt..: DVD + R / DVD + CD-R/RW + CD-Text, MP3, WMA eller USB m.m.
24-bits D / A konverter for super lydgjengivelse
iPod Control
Utstyrt med direkte iPod kontroll . Det er bare å koble iPoden til spillerens USB-kontakt, så kan du betjene din iPod®. Du lader også opp iPod® når den er koblet til.
Innebygd Bluetooth® -teknologi støtter håndfri telefonering med en kompatibel Bluetooth-telefon. Du kan nyte trygge, håndfri samtaler. Den integrerte Parrot Bluetooth modulen hjelper deg å høre samtalen gjennom bilens høyttalere. I tillegg kan du streame musikken du har lagret på telefonen til spilleren. (A2DP)
MONITOR OG DESIGN
Motorisert 7" TFT farve LCD skjerm
Berøringsstyrt skjerm
800 x 480 dot
16:9 format
LCD underdisplay
Roterende volumknapp
1-DIN uten ekstra boks
Justerbar display kontrast / lysstyrke
TFT panel auto åpne/lukke
Blå belysning
AUDIO & VIDEO UTSTYR
5 kanals linjeutgang 2front, 2bak og 1 sub
High Quality DAC 24bit
Innebygd lavpassfilter, 80Hz, 120Hz, 160Hz og fullt signal
3Band EQ med 8 innstillinger
Loudnes
Front AUX minijack
1 AV inn (2 kanals Audio og 1 kanals Video)
Subwoofer kontroll
4x40watt utgangseffekt.
STØTTEDE MEDIA
DVD±R/DVD±RW klar. (Opp til 999 filer)
CD-R/RW klar (Opp til 999 filer)
CD Tekst /ID3 tag kompatibel
Offisielt DivX*® sertifisert produkt
MP3 / WMA / DivX kompatibel (CD/DVD/USB)
iPod/iPhone støtte
USB (støtter opp til 1500 filer, max 255 filer i hver folder)
TUNER
RDS Radio
24 stasjoners minne (18FM, 6AM)
PTY, Auto søk, Søkemanual.
GENERELT
Bluetooth Hands-Free og Audiostreaming
Fjernkontroll følger med
OEM rattfjernkontroll inngang (Minijack)
CCD direkte innput via RCA og reverse gear lead
CATS code
Comment