Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rocford fosgate 800.4/budrunde!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skulle ikke bud komme her i tråden?
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Legg ut screenshot av pm som kom inn akkurat kl 00.00 da i det minste... Ikke at det angår meg personlig, men det fremstår noe useriøst å vise til bud som ikke er kommet i auksjonstråden..
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Det står "helst" .... ikke noe forbud! fikk noen bud på pm også den er solgt og sendt nå så da er det greit! dårlig med nett så har derfor ikke fått oppdatert bud på tråden dessverre:/

Tråd kan slettes!

Comment

Jeg har en tilsvarende defekt forsterker, men denne er komplett med frontdeksel og relativt pen i lakken. Om kjøperen er intressert er den til salgs for bruk til reservedeler

Comment

Skal ta kontakt når den kommer opp hit trustno1, så kan vi ta det derifra
            Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
            | Gladen 75c6 - DD m4a |
            | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

Originally posted by Rexonix View Post
              Skal ta kontakt når den kommer opp hit trustno1, så kan vi ta det derifra
              Den er grei. Send meg en PM om det blir aktuelt.

Comment

Originally posted by matsemann1 View Post
                Det står "helst" .... ikke noe forbud! fikk noen bud på pm også den er solgt og sendt nå så da er det greit! dårlig med nett så har derfor ikke fått oppdatert bud på tråden dessverre:/

Tråd kan slettes!
                Mao så kom ikke de buda inn kl 00.00
                Umulig for andre å komme med motbud hvis de ikke kommer i denne tråden.
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Jeg vet det, og beklager det! Har som sagt elendig nett her jeg er på ferie og må bruke mobilnettet som er Ethernet, altså ikke det beste! Skal understreke på neste bud runde jeg skal ha at det er uaktuelt med bud på pm og at det ikke godtas!

Kommer forøvrig snart en ny budrunde hvor endel kabler som audison twisted kabler, strøm kabler, monster phonokabel, sikringsholdere osv vil bli lagt ut!

Comment

Working...
                  X