Av AS200.4 ja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DD sub, Mosconi amper og Pioneer HU
Collapse
X
-
Hvis noen er interessert i AS200.4 ser jeg helst at de tar kontakt snarest. Av praktiske årsaker er det lettere å få solgt/overlevert forsterkeren idag, det vil si før kl 23:59.Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
-
Er det noe fordeler ved USA versjonen av 80-prs? Synes 2500 var en litt stiv pris ettersom den selges blant annet for rundt 2700 nypris hos dynabel. Ingen tvil om at det er mye spiller for penga men burde ikke prisen ligge på rundt 1500 et sted. Ikke det at jeg skal kjøpe eller ødelegge for degYou know, Im all about that bass...
Comment
-
Aner ikke, den kostet nesten 4k hos dynabel da jeg kjøpte den.
Kom med bud hvis du ikke er enig med prisen.Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
-
Originally posted by Jørgen View PostAner ikke, den kostet nesten 4k hos dynabel da jeg kjøpte den.
Kom med bud hvis du ikke er enig med prisen.You know, Im all about that bass...
Comment
-
Originally posted by Cach View PostSent from my SGP311 using TapatalkVW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
Comment
Comment