Grunnet en litt kinkig økonomisk situasjon må jeg muligens vurdere salg av noe av bilstereoen som var tiltenkt S4en...
Gladen SPL 15. Ny i eske. 4500kr.
2stk Digital Designs M1c. Nye i eske. 2800kr per stk. EN SOLGT!
XS Power D3100 batteri. Ubrukt, men uten emballasje. 2800kr.
XS Power D1200 batteri. Brukt et par timer, bra stand. 1400kr.
Gladen SQL 165 Dual. Nytt og ubrukt, men diskantene og en mellomtone er prøvemontert. 3000kr.
Pioneer DEH 80PRS. Brukt. Kjøpt av Julian Sommer, Custom her på forumet. 2000kr. SOLGT
Vil jo egentlig ikke selge dette, så forbeholder meg retten til å trekke sakene fra salg dersom situasjonen skulle endre seg.
Alt kan sees og hentes i Grimstad, Aust-Agder, evt. sendes mot forskuddsbetaling. Har et par referanser her på forumet om det skulle være tvil om ærlige hensikter
Gladen SPL 15. Ny i eske. 4500kr.
2stk Digital Designs M1c. Nye i eske. 2800kr per stk. EN SOLGT!
XS Power D3100 batteri. Ubrukt, men uten emballasje. 2800kr.
XS Power D1200 batteri. Brukt et par timer, bra stand. 1400kr.
Gladen SQL 165 Dual. Nytt og ubrukt, men diskantene og en mellomtone er prøvemontert. 3000kr.
Pioneer DEH 80PRS. Brukt. Kjøpt av Julian Sommer, Custom her på forumet. 2000kr. SOLGT
Vil jo egentlig ikke selge dette, så forbeholder meg retten til å trekke sakene fra salg dersom situasjonen skulle endre seg.
Alt kan sees og hentes i Grimstad, Aust-Agder, evt. sendes mot forskuddsbetaling. Har et par referanser her på forumet om det skulle være tvil om ærlige hensikter
Comment