Hadde du hatt to til en liknende pris så ville jeg slått til for lengst! Dette er høyst sannsynlig et av tidenes røverkjøp for et ekte monster-element.
Klarer ikke skjønne at omtrent INGEN er interessert..
Tror ikke folk vet hvor ekstrem denne subben er..
Jeg hadde LETT betalt det dobbelte om jeg skulle kjøpt meg en slik idag..
Er jo litt rart ja, hadde nok blitt solgt ganske fort over dammen
Rockford Fosgate t40001bd
Morel Elate 903
Dynabel bf2252
Alpine cda 137bti med h100 og imprint
Dayton audio rs225 og rs100
Er det jeg kan/ vil kvitte meg med nå
Send meg en pm du dersom noe skulle vere aktuellt
Skeptisk til reconing og jeg er sikkert ikke den eneste. Dere er mer inne i gamet mener at det ikke har noe og si?. Mulig jeg er blind men ser ikke noe pris
Skeptisk til reconing og jeg er sikkert ikke den eneste. Dere er mer inne i gamet mener at det ikke har noe og si?. Mulig jeg er blind men ser ikke noe pris
Hvorfor er du skeptisk ? Det som er gjort er at alle delene inni subben er byttet ut med nye
Subben er omtrent som rett fra fabrikk. Sikkert noen andre som kan forklare litt bedre enn meg hva reconing er
Og pris har jeg fjernet da det ikke er noe interesse uansett.
Tviler sterkt på jeg får igjen det subben er verdt
Akkurat nå står subben til pynt, og trives godt med det
(Ikke les dette hvis du fort blir støtt i disse "jeg-føler-meg-krenket-tider):
Hvis du selger dette monsteret for en tullepris til en tulling kommer jeg til å drepe en isbjørnbaby og erstatte all musikken på spillelistene mine med Justin Bieber! ...da er det bedre å ha den på hylla et år mener jeg!
He he he. Poenget mitt er at det er en jobb som må gjøres profesjonelt.
Bygd endel høytalere i mitt liv og reconing perfekt er ikke babymat ;-). Så lenge de er gjort riktig er det som er nytt element ja. Så lenge chassie etc ikke har fått seg en fysisk trøkk vell og merke..
Jeg er veldig interessert, derfor jeg spurte om pris men ser nå at det var dårlig timing og ja jeg hadde ikke spurt om det ikke var en god deal jeg var ute etter. Nytt er det over hva jeg er villig til og bruke på en sub i bil
He he he. Poenget mitt er at det er en jobb som må gjøres profesjonelt.
Bygd endel høytalere i mitt liv og reconing perfekt er ikke babymat ;-). Så lenge de er gjort riktig er det som er nytt element ja. Så lenge chassie etc ikke har fått seg en fysisk trøkk vell og merke..
Jeg er veldig interessert, derfor jeg spurte om pris men ser nå at det var dårlig timing og ja jeg hadde ikke spurt om det ikke var en god deal jeg var ute etter. Nytt er det over hva jeg er villig til og bruke på en sub i bil
Jobben er jo gjort profesjonelt
Øivind sandvik som driver sandvik bass & Bongel Har Vært Norgesmester i espl flere år på rad, og Har reconet subber i mange år
Comment