Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E34 med vegg og custom dash

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BMW E34 med vegg og custom dash

Selger bilen min for 10.000,- eller høystbydende over. Vennligst les alt før spørsmål.

Årsavgift betalt og skilter er på. Skulle vært euok i april, hadde den på kontroll for ca tre uker siden, så en uke igjen av fristen.
    Ikke kjørbar nå. Klarer ikke få bytta endeleddet jeg skulle bytte og har ingen hjul til bilen lenger. Men skal ordne så man har styring nok til å få den på tralle.

Basselementer (4stk DD Redline 815 d2) kan selges med for 3000,-/stk ikke innspilt en gang. Nypris 5498,-/stk. Brukt i to uker. Disse kan også selges utenom.
    Veggen er på 700 liter netto etter port, porten er på 1600cm2 og tuner kassen til 32hz.
    Bilen er lyddempet for ca. 10.000,- (gulv, tak, dører, ja alt..)
    Veggen kostet 9.000,- å bygge (50mm MDF og spandable mengder med polyester)
    Custom dashbord bygd for 10" mellomtoner og horndiskanter (passer DD B2 og mange fler, diskanter og godt brukte mellomtoner kan medfølge)
    Sparkepaneler i 22mm MDF til 10" midbass (Her sitter det VO 10" som medfølger)

Leveres med original dynamo og et et 70ah agm, men det er god plass til oppgraderingsdynamo der AC-pumpe satt, da også med egen reim (hatt en 320A der selv).

Må fikses for å få euok:
    Ytre endeledd førerside (medfølger)
    Lenkearmer foran (medfølger)
    Lambdasonde (medfølger)
    Bremser foran (medfølger)
    Brilleforing førerside bak (medfølger)
    Eksoslekkase (pakning medfølger)
    Traversforinger
    Kappa fjærer foran (nye dempere medfølger, men ikke fjærer)
    Rust på bremserør (de ville jeg pussa og tectylert, har sett mye værre)
    Bunnpanne (evt bare pakning) svetter olje, har vært reparert etter sprekk
    Må vises hos BT for å regges som 2-seter pga kassa
    Fikk også feil på rust i gulv, men dette er bare hull der det skal sitte gummipropp! Så bare å sette inn en større propp f.eks.

Last edited by Custom; 23-06-2015, 04:31.
    Mvh Julian Sommer
    Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

opp med seg
    Mvh Julian Sommer
    Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

Working...
    X