Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer p99rs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by moekim View Post
    Kan ved hurtig handel gå ned litt i pris.
    Det følger med en del ledninger på denne spilleren, men jeg har den i e39, og jeg synes ikke det er god plass der heller akkurat. vet ikke helt om jeg skjønnte problemet ditt..

    Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
    Det er kort avstand fra baksiden av spilleren til rørsystemet til varmeapparatet på min bil. Med spilleren som jeg har idag, så har jeg korte ledninger, ut fra baksiden av spilleren. Dette gjør at alle RCA ledningene må føres inn i området bak spilleren, og dette fører til at det blir svært trangt. Dersom det er lange ledninger ut fra baksiden av spilleren, så slipper jeg å ha de tykkere RCA ledningene inn på baksiden av spilleren.

    Er det med noen tilleggsmoduler til spilleren?
    __________________________________________________ __________
    Kristoffer Kåsin
    Clarion DZX786USB | Hertz HKS 165 | Genesis Five channel | Hertz HX 250D x 2|

    Comment


    • #17
      Originally posted by Kaasin View Post
      Det er kort avstand fra baksiden av spilleren til rørsystemet til varmeapparatet på min bil. Med spilleren som jeg har idag, så har jeg korte ledninger, ut fra baksiden av spilleren. Dette gjør at alle RCA ledningene må føres inn i området bak spilleren, og dette fører til at det blir svært trangt. Dersom det er lange ledninger ut fra baksiden av spilleren, så slipper jeg å ha de tykkere RCA ledningene inn på baksiden av spilleren.

      Er det med noen tilleggsmoduler til spilleren?
      Ja, rca-ledningene er forlenget, og de fleste ledninger er det god lengde på.
      Ingen tilleggsoduler nei.

      Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

      Comment


      • #18
        Bump

        Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

        Comment


        • #19
          Solgt!

          Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

          Comment

          Working...
          X