Hei!
Jeg har startet for meg selv og opprettet en avdeling av dynaBel "hjemme" på Revetal, for å kunne tilby montering, kunnskap og utstyr til folket i Vestfold.
Firmaet heter dynaBel Tønsberg og er en type "franchise" avdeling av dynaBel AS, men heleiet og drevet av meg, som selvstendig firma. Vi fører alle produkter på dynabel.no, også hjemmekino, hifi og høyttalerbyggesett!
I tillegg til å tilby alle produkter som finnes i sortimentet til dynaBel, vil vi også være utsalgssted og monteringsverksted for bilstereo.
Her kan du få alt fra en enkel spillermontering, til ekstreme konkurranseanlegg! -og alt i mellom...
Ekspertise på justering og akustikk i bil!
Meget gode referanser og resultater!
I startfasen, frem mot våren, vil jeg være 2-3 dager i uken på dynaBel i Oslo, så det vil være noe begrenset tid til bygging/montering i starten. Jeg vil være tilgjengelig på telefon, SMS og mail for avtaler.
Jeg starter opp litt forsiktig, så foreløpig har jeg ikke demorom og butikklokaler, men verkstedet på Revetal fungerer som monteringsverksted, kontor og "verkstedutsalg".
Varelevering kan gjøres samme dag, mellom Oslo og Tønsberg flere dager i uken!
Det er allerede flere prosjekter på gang i verkstedet! Holder på med et par spennende høyttalere, som vil komme som byggesett om ikke lenge! En liten Opel skal bygges opp, i tillegg til Bmw-prosjektet mitt, som får masse supergromt utstyr fra DD, Mosconi og Pioneer...
Merker vi forhandler:
Audio-System - Høyttalere, forsterkere og materiell
Mosconi - Supre kvalitetsforsterkere, med knallgod lyd
ScanSpeak - Høyttalerelementer
Tang Band - Høyttalerelementer
dynaBel - Forsterkere, høyttalere, byggesett, materiell
DD - Digital Designs - Subwoofere
Seas - Høyttalerelementer
Kimber Cables - Highend kabler
WBT - Kontakter og plugger
Hypex - Forsterkermoduler og plateforsterkere
Abrahamsen - hifi forsterkere, cd-spillere og dac ++
Pioneer - Bilstereospillere og hjemmekinoprodukter
Alpine - Spillere og utstyr
Audio-Pro - Høyttalere - trådløst +++
Marantz - Hjemmekinoforsterkere
Electrocompaniet - Alle produkter kan skaffes
Pinell - Mediespillere og gadgets
Mundorff - kabler og delefilterkomponenter
I tillegg fører vi hele dynaBels sortiment av komponenter og monteringsmateriell til bygging av høyttalere.
Velkommen som kunde!
Vennlig hilsen
Joakim Skovlund
dynaBel Tønsberg
Postboks 6
3164 Revetal
Telefon/SMS: 943 55 200
Web: www.dynabel.no
Mail: js@dynabel.no
Facebook: Klicky - trykk LIKER
Jeg har startet for meg selv og opprettet en avdeling av dynaBel "hjemme" på Revetal, for å kunne tilby montering, kunnskap og utstyr til folket i Vestfold.
Firmaet heter dynaBel Tønsberg og er en type "franchise" avdeling av dynaBel AS, men heleiet og drevet av meg, som selvstendig firma. Vi fører alle produkter på dynabel.no, også hjemmekino, hifi og høyttalerbyggesett!
I tillegg til å tilby alle produkter som finnes i sortimentet til dynaBel, vil vi også være utsalgssted og monteringsverksted for bilstereo.
Her kan du få alt fra en enkel spillermontering, til ekstreme konkurranseanlegg! -og alt i mellom...
Ekspertise på justering og akustikk i bil!
Meget gode referanser og resultater!
I startfasen, frem mot våren, vil jeg være 2-3 dager i uken på dynaBel i Oslo, så det vil være noe begrenset tid til bygging/montering i starten. Jeg vil være tilgjengelig på telefon, SMS og mail for avtaler.
Jeg starter opp litt forsiktig, så foreløpig har jeg ikke demorom og butikklokaler, men verkstedet på Revetal fungerer som monteringsverksted, kontor og "verkstedutsalg".
Varelevering kan gjøres samme dag, mellom Oslo og Tønsberg flere dager i uken!
Det er allerede flere prosjekter på gang i verkstedet! Holder på med et par spennende høyttalere, som vil komme som byggesett om ikke lenge! En liten Opel skal bygges opp, i tillegg til Bmw-prosjektet mitt, som får masse supergromt utstyr fra DD, Mosconi og Pioneer...
Merker vi forhandler:
Audio-System - Høyttalere, forsterkere og materiell
Mosconi - Supre kvalitetsforsterkere, med knallgod lyd
ScanSpeak - Høyttalerelementer
Tang Band - Høyttalerelementer
dynaBel - Forsterkere, høyttalere, byggesett, materiell
DD - Digital Designs - Subwoofere
Seas - Høyttalerelementer
Kimber Cables - Highend kabler
WBT - Kontakter og plugger
Hypex - Forsterkermoduler og plateforsterkere
Abrahamsen - hifi forsterkere, cd-spillere og dac ++
Pioneer - Bilstereospillere og hjemmekinoprodukter
Alpine - Spillere og utstyr
Audio-Pro - Høyttalere - trådløst +++
Marantz - Hjemmekinoforsterkere
Electrocompaniet - Alle produkter kan skaffes
Pinell - Mediespillere og gadgets
Mundorff - kabler og delefilterkomponenter
I tillegg fører vi hele dynaBels sortiment av komponenter og monteringsmateriell til bygging av høyttalere.
Velkommen som kunde!
Vennlig hilsen
Joakim Skovlund
dynaBel Tønsberg
Postboks 6
3164 Revetal
Telefon/SMS: 943 55 200
Web: www.dynabel.no
Mail: js@dynabel.no
Facebook: Klicky - trykk LIKER
Comment