Originally posted by B2 Audio
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DDaudio.no - Legges ned...
Collapse
X
-
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
-
Hei igjen gutter!
Nå er det dessverre bare et par uker igjen til nedleggelse. Vi tar imot bestillinger på over 5000kr med de rabattene vi tilbyr i signaturen heretter, men en liten godnyhet er at DDaudio.no IKKE kommer til å forsvinne fra vårt utstrakte land. Mer kan jeg ikke si for øyeblikket
Kan dog bli litt dødtid mellom oss og ny overtakelse hos det nye selskapet, så hvis noen ønsker DD i nærmeste tid er det dags for å bestille nå
Ha en fin dag videre og med vennlige hilsener fra Henrik i DDaudio.no
Tidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Alfert View PostSå nå må man bestille for over 5000,- for å få handla fra dere? Hmmm?
Får heller vente og håpe de nye som tar over kjører noen greie åpningstilbud da....
Comment
-
Hehe, takk Jay
Var det jeg mente ja. Formulerte meg kanskje litt feil? Men hvertfall, ja tilbudene vi har kjørt en periode nå gjelder ved bestillinger på over 5000kr heretterTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Detta är mycket tråkigt att höra Henrik.Tomas Nilsson
Svenska Bilstereoförbundets Internationella representative dB drag racing
Representative Digital Designs Sweden
www.digital-designs.se
Comment
-
Ja det er kjipt å måtte legge ned, for det har jo vært utrolig moro å selge DD, men lite tid og for liten omsetning til å leve av tvinger meg dessverre til å legge ned.
Men jeg blir nok å selge DD igjen
Kult at du ble medlem her daTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
va fan, är du här också Tomas.
Välkommen hit. Vi vet ju båda att det är svårt att hålla kvalite prylar tillbaka oansett om det finns importör eller ej.
Rätt så säker på att DD återuppstår inom kort.
Comment
-
Hei igjen gutter!
En liten gladnyhet er at vi har besluttet sammen med Soundpressure at vi skal forhandle DD ut året, altså frem til 31.12.2009, så da er det bare å bestille DD utstyr så blir det en goDD julTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by B2 Audio View Postva fan, är du här också Tomas.
Välkommen hit. Vi vet ju båda att det är svårt att hålla kvalite prylar tillbaka oansett om det finns importör eller ej.
Rätt så säker på att DD återuppstår inom kort.Tomas Nilsson
www.digital-designs.se
Comment
-
Originally posted by DDaudio.no View PostHei igjen gutter!
En liten gladnyhet er at vi har besluttet sammen med Soundpressure at vi skal forhandle DD ut året, altså frem til 31.12.2009, så da er det bare å bestille DD utstyr så blir det en goDD julTomas Nilsson
www.digital-designs.se
Comment
Comment