Måtte en tur innom bloggen hennes å se. Og ja, hun er like dum der.
hmm, tro om logoen er lik om jeg snur den på hode.....
Lurer på om hun har RSS feed
Som dere vet finnes det uendelig med fake selgere "der ute". De rett og slett lever av å selge fake design vesker ol til godttroende mennesker. Hvordan kan man se om det er fake ?
- Det er en anderledes tone i fargen.
- Logoen følger ikke "veien". (At det er f.eks på en lommebok. at logoen er oppned når du snur på lommeboken.
- Det står ikke at det er laget av det merket inni vesken etc.
- Og det står heller ikke hvilket land den er laget i.
- Det er en anderledes tone i fargen.
- Logoen følger ikke "veien". (At det er f.eks på en lommebok. at logoen er oppned når du snur på lommeboken.
- Det står ikke at det er laget av det merket inni vesken etc.
- Og det står heller ikke hvilket land den er laget i.
kl.07:47 i Blogg 9 kommentarer
Jenter som tar kontakt med gutter er løse !
Noe jeg leste her om dagen var at jenter som tar kontakt med gutter blir sett på som løse. Hva faen !? Blir guttene sett på som halliker vist de oppsøker jenter da ? Blir jo akkurat det samme vist man tenker logisk.. Men det er vel enklere for gutter å oppsøke jenter. Men det er litt av ett "tap" dersom jenta er helt "vil ikke kjenne deg" liksom. Spesielt visst kompisene er rundt en eller at de ser på eller noe.. Men hallo ! Det er helt sykt at det skal være på den måten. At vi jenter blir sett på som løse bare for det. Skal vi liksom bare sitte å vente da på at gutter tar kontakt ? Det er jo urteit. Da blir vi vel sett på som overlegne. Så samme hva vi gjør er vel galt..
Jenter som tar kontakt med gutter er løse !
Noe jeg leste her om dagen var at jenter som tar kontakt med gutter blir sett på som løse. Hva faen !? Blir guttene sett på som halliker vist de oppsøker jenter da ? Blir jo akkurat det samme vist man tenker logisk.. Men det er vel enklere for gutter å oppsøke jenter. Men det er litt av ett "tap" dersom jenta er helt "vil ikke kjenne deg" liksom. Spesielt visst kompisene er rundt en eller at de ser på eller noe.. Men hallo ! Det er helt sykt at det skal være på den måten. At vi jenter blir sett på som løse bare for det. Skal vi liksom bare sitte å vente da på at gutter tar kontakt ? Det er jo urteit. Da blir vi vel sett på som overlegne. Så samme hva vi gjør er vel galt..
Lurer på om hun har RSS feed
Comment