noen som husker han fra bilforumet?kom over dette på gatebil:
er en stund siden han skrev dette(2 mars)men er rimelig sjelden på gatebil forumet,han har ikke akkurat forandret seg mye
hmm må nesten snart vise frem et av mine geniale bilstereobygg, til nå har jeg kun stått og beundret dem selv!! det har mange her takken for, regner med mye pes fra enkelte om jeg legger ut bilder av åssen jeg gjør ting
kan låve at det ikke e sånn som mange proffer gjør, jeg gjør det enda bedre
skal mulig bygge inn nytt anlegg av "absolute spitenklasse" i en BMW E90 2006 mod. lyden skal være av verdensklasse, og denne gangen tror jeg at det kommer bilder også hehe
søker en å samarbeide med, som har god peiling på strøm og stereo, og som e åpen for nytenkning. mange har sikkert irritert seg over måten min å skrive på et forum, slapp av dere aldri vondt ment jeg erter ofte på meg småsteiner men e man med å leke så ... u now
kan låve at det ikke e sånn som mange proffer gjør, jeg gjør det enda bedre
skal mulig bygge inn nytt anlegg av "absolute spitenklasse" i en BMW E90 2006 mod. lyden skal være av verdensklasse, og denne gangen tror jeg at det kommer bilder også hehe
søker en å samarbeide med, som har god peiling på strøm og stereo, og som e åpen for nytenkning. mange har sikkert irritert seg over måten min å skrive på et forum, slapp av dere aldri vondt ment jeg erter ofte på meg småsteiner men e man med å leke så ... u now
Comment