Mercedes har nok sørget for mange jobber de siste åra til lakkerer og oppretter bransjen, ingen tvil om det
Announcement
Collapse
No announcement yet.
AKKURAT hvor den hører hjemme!!!!!!!!
Collapse
X
-
Originally posted by gbraen View PostJeg tror nok som sagt man kan likestille Ford, Bmw og Mercedes når det snakkes om rust. Tror faktisk Bmw er verst. Må skifte dører, panser og bagasjeromslokk på E39 og E46, modeller nyere enn 2002. Det er for dårlig.
MB bytter forskjermer, alle dører, bakluker og noen panser og bakskjermer på E klasse. På S klasse er det samme historien, men det bytter de også hele taket på enkelte biler.
Skal vel litt til å slå den tror jegMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostDa har du ikke fulgt med i timen
MB bytter forskjermer, alle dører, bakluker og noen panser og bakskjermer på E klasse. På S klasse er det samme historien, men det bytter de også hele taket på enkelte biler.
Skal vel litt til å slå den tror jeg
Comment
-
Originally posted by gbraen View PostFor å si det sånn, holder meg til Toyota...Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Originally posted by gbraen View PostSå så, det går nok bra. JEG kjører Toyota, du behøver ikke gjøre det. Jeg rakker ikke ned på ditt bilvalg, jeg har god grunn til mitt bilvalg.
Kunne godt tenkt meg både Bmw og Mercedes, men er en god grunn til at jeg ikke har det."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postkjør toyota med god samvittighet du,de som rakker ned på toyota vet ikke bedre stakkarsMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostToyota bare går og går, men de har da sitt å slite med de også. Er ikke så mange nyere Toyota som slipper å bytte interiør fordi det falmer og blir skjoldete. Bare spør kaffe og køstom om han er glad i Toyota hehe
Etter noen noen år med viking vei rednings tjeneste ser man fort hvilkne merker det er mest problem med."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View PostEtter noen noen år med viking vei rednings tjeneste ser man fort hvilkne merker det er mest problem med.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
toyta
er toyota mann sjølv, men ser at toyota har tapt seg den siste tia. på kvalitet , spesielt på motor sia.
toyota er driftsikkert , pålitelig , stabil og dritt kjedelig inni og uten på , men den starter og går kvar dag.
det holder for meg .
hadde eg hat råd hadde eg kjøpt e39 530d touring el. og sjekka at karosseri deler og automat kassa var i orden.
alle merker har sine positive og negative sider , og alle har sitt favorit merke, hadde alle likt det samme hadde det vært kjedelig på moder jord
Comment
-
Blimerkekrangel er slik det blir krig av...
Personlig syns jeg toyota er konge, ja, drit kjedelig, men de varer og varer og varer osv.
Ellers er det jo nissan som står mitt hjerte nærmest for tiden, men de har sine problemer de og, spess etter 1999/2000 når Renault kom inn og tukla med alt...Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostDet er så moro å se hvordan dere lar dere hisse opp....
Litt flaut å måtte innføre en garanti for å redde sitt eget skinn da
Å de hadde vel ikke mye valg med den garantien......
Comment
-
Comment