Jeg tror nok som sagt man kan likestille Ford, Bmw og Mercedes når det snakkes om rust. Tror faktisk Bmw er verst. Må skifte dører, panser og bagasjeromslokk på E39 og E46, modeller nyere enn 2002. Det er for dårlig.
Jeg tror nok som sagt man kan likestille Ford, Bmw og Mercedes når det snakkes om rust. Tror faktisk Bmw er verst. Må skifte dører, panser og bagasjeromslokk på E39 og E46, modeller nyere enn 2002. Det er for dårlig.
Da har du ikke fulgt med i timen
MB bytter forskjermer, alle dører, bakluker og noen panser og bakskjermer på E klasse. På S klasse er det samme historien, men det bytter de også hele taket på enkelte biler.
MB bytter forskjermer, alle dører, bakluker og noen panser og bakskjermer på E klasse. På S klasse er det samme historien, men det bytter de også hele taket på enkelte biler.
kjør toyota med god samvittighet du,de som rakker ned på toyota vet ikke bedre stakkars
Toyota bare går og går, men de har da sitt å slite med de også. Er ikke så mange nyere Toyota som slipper å bytte interiør fordi det falmer og blir skjoldete. Bare spør kaffe og køstom om han er glad i Toyota hehe
Toyota bare går og går, men de har da sitt å slite med de også. Er ikke så mange nyere Toyota som slipper å bytte interiør fordi det falmer og blir skjoldete. Bare spør kaffe og køstom om han er glad i Toyota hehe
har jobbet mye med toyota,og toyota har nok sine problemer de også,men de er utrolig stabil synes jeg
Etter noen noen år med viking vei rednings tjeneste ser man fort hvilkne merker det er mest problem med.
"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
er toyota mann sjølv, men ser at toyota har tapt seg den siste tia. på kvalitet , spesielt på motor sia.
toyota er driftsikkert , pålitelig , stabil og dritt kjedelig inni og uten på , men den starter og går kvar dag.
det holder for meg .
hadde eg hat råd hadde eg kjøpt e39 530d touring el. og sjekka at karosseri deler og automat kassa var i orden.
alle merker har sine positive og negative sider , og alle har sitt favorit merke, hadde alle likt det samme hadde det vært kjedelig på moder jord
Personlig syns jeg toyota er konge, ja, drit kjedelig, men de varer og varer og varer osv.
Ellers er det jo nissan som står mitt hjerte nærmest for tiden, men de har sine problemer de og, spess etter 1999/2000 når Renault kom inn og tukla med alt...
Det er så moro å se hvordan dere lar dere hisse opp....
Litt flaut å måtte innføre en garanti for å redde sitt eget skinn da
Jeg hisser meg ikke opp....kjører en MY91 E230te selv, det er den mest driftsikre bilen jeg har hatt....men ja, masse rust, svindyre deler, dyre i drift.....
Å de hadde vel ikke mye valg med den garantien......
Comment