Announcement
Collapse
No announcement yet.
Svenske danseband fra 70-tallet
Collapse
X
-
Svenske danseband fra 70-tallet
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-Tags: None
-
-
Originally posted by Tufte View Posthehehehe
den var bra!!!
Kent Rogers før det store gjennombruddet kjent som Jan Kenths. Navnebyttet var meget velykket, de solgte ett stort antall kasseter på bensinstasjoner rundt omkring på indre østlandet.
Kent har hatt lang fartstid som dansebandmusikker. Her ser vi han i Kent Albins
Obs. Intern spøk.
Comment
-
Teddy Boys og Bob Candy er best
For ikke å snakke om Tre Blå og en GulMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Nilsh View PostTufte er tidligere kjent som Toreson. Han hadde mange store konserter på Fram, men det endte som regel bakFram, etter utallige runder rundt vannpumpa på Starhellinga. Dette var i samme periode han hadde en fargesprakende sprek Golf som turnebil. Etter diverse opptredener rundtomkring måtte han endre navn til Tufte.
Kent Rogers før det store gjennombruddet kjent som Jan Kenths. Navnebyttet var meget velykket, de solgte ett stort antall kasseter på bensinstasjoner rundt omkring på indre østlandet.
Kent har hatt lang fartstid som dansebandmusikker. Her ser vi han i Kent Albins
Obs. Intern spøk.Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Det må da sies at grunnen til at nilsh sitter inne med denne insideinfoen er fordi kallenavnet Herminator kom fra da han var en av danseband-mafiaens håndtlangere.. mest shady bunchen denne siden av Kiel-ferga. Han var den du fikk på besøk hvis man glemte å betale "medlemsskapet" i dansebandfagforeninga..Last edited by Crazytaxi; 29-01-2009, 09:21.Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
Comment