Ketil Skjei, driver audio-art, bilstereo og multimediasenter i Oslo. Er også leder av EMMA i norge. Norsk mester i bilstereo i 1997-2001. Svensk mester i 2002. Srtartet opp Emma i 2003, og har derfor ikke konkurert mye etter det. Kom på 3. plass i EM Expert.s.o. i 2006.
Kenneth Bakken, daglig leder av InstallBay Hamar AS. Har drevet med konkurransestereo siden 2000, og er norgesmester i 2003,2205 og 2006 i klassen Pro unlimited. Ble også dansk mester i 2005 som gjest der...
Dag Johansen, 38år gammel, Installbay "hangaround". Høyttalere som spesialfelt.
Jobber som møbelsnekker.
Har diverse kurs i lydteknikk fra Norsk lydskole, litt erfaring fra live-sound og platestudio.
Bilstereo som hobby siden slutten av 80 tallet.
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Daglig leder av Musical Transparency DA. Driver nå MT LydCenter som en del av MT. Hatt lydgjengivelse som interesse i overkant av 15 år. Drevet mye med forskning og utprøving av ulike løsninger, og jobber hele tiden med å utvikle meg selv både teoretisk og praktisk. Er generelt ofte kritisk til oppleste og vedtatte "sannheter".
Detta ser jo ut som et firma forum jeg for prøve å utgjevne det litt, jeg jobber ikke med bilstereo og har aldri gjort det. Men interessen har jeg hatt siden 1991. Liker å lage ting og anser meg selv som ganske praktisk annlagt.
Før jeg fikk førerkort og bil lagde jeg en del hjemme høyttalere, men etter jeg fikk bil har jeg kun holdt på i bilen.
Tom Erik Skaret 1986 modell, er lærling som elektrikker. Har også et år skole med VK1 elektronikk innen lyd. Jobber på verft, bygger båter fra 80m lang til 215m lang. Bor i Sør-Trøndelag på et lite sted som heter Brekstad. Har drever med stereo/bilstereo siden jeg var 15 år gammel. Ikke de avanserte byggene på den tida, ikke før jeg ble 18 år jeg tok av litt. Og ikke før jeg ble 20 år jeg virkelig tok av med tanker om glassfiberbygg osv Intressene står for det meste på stereo og bil. Kjører for tiden rundt i en 02 mod Passat TDI Highline.
jonny børset,driver å syssler med bilstereo på fritiden,bilmekanikker hos ford til daglig. har eget verksted som jeg leier sammens med en kompis,begge oss to konkurerer aktivt i EMMA....driver litt småsalg for installbay,egentlig bare til kompiser som skal konkurere eller skal ha "tyngre" utstyr....har vel konkurert i over 10 år nå (huff)...blitt NM mester 3 år i klassen proff lyd,og vunnet ett hav av delkonkuranser,og har bla slått en team pioneer europe bil,som til dags dato er min største opplevelse,foruten da min datter ble født.
"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment