Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Den er helt forferdelig og våkne av. Det er så. Ja. Det er ubeskrivelig. Trist nok kan jeg si at jeg anbefaler den. Den vekker deg utrolig godt. Jeg vet ikke om den tåler mye, og ettersom den er kjøpt i Dubai har jeg ikke turd og finne det ut heller. Jeg våkner ikke av noe annet så jeg er avhengi av og ha den. Går på 3 stk AA batterier og de varer en god stund. Anbefaler også dagsbønnen. Den er ikke så gærlig fæl som morras bånnen. Løp og kjøp
Litt synd at jeg aldri fikk prøvd og bli vekket av gamle anlegget. Et par CW CLS 215. Haddde nok våkna av dem på full guff om morran, tror jeg
VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Tja, det vekte jo naboen 100m unna, men ikke meg, så jeg vet ikke jeg...
Men som sagt, ligger jeg alene i et hus og det begynner å brenne, så brenner jeg nok inne
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Jeg vant over vekkerklokka mi i morges! Dvs, ho klarte ikke å vekke meg.. og det er første gang på... i allefall 2 år. :-D
men ellers så har jeg to mobiler på vekking med snoozing i 9 minutter, stilt med to minutters mellomrom med tre alarmer på så, dvs det ringer en alarm hvert andre minutt i ni minutter før det er på'an igjen
Comment