Her min perle, eneste paret med 3" mellomtone fra Soundstream i hele verden!
Det som ikke finnes får man lage!
Var til et prosjekt som nå er skrinlagt!
BTW: de kan byttes i en flaske rødvin hvis noen vil ha dem! Leveres strøkne om med individuelle måledata!
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Jeg har jo så mye rart liggende og har hatt så mye forskjellig utstyr at det er vanskelig å peke ut noe konkret, men har jo alltid likt ting fra Audiotec-Fischer...
Helix A2, Helix A4 & 2 stk Brax X2400.2
/////ALPINE Mobile media solutions Lotus by seas BR?X German car audio
Jeg har jo så mye rart liggende og har hatt så mye forskjellig utstyr at det er vanskelig å peke ut noe konkret, men har jo alltid likt ting fra Audiotec-Fischer...
Helix A2, Helix A4 & 2 stk Brax X2400.2
Du skulle ikke tilfeldigvis være interessert i en Brax IPC 2 Farads kondensator?
Har en liggende i det orginale finerskrinet
Du skulle ikke tilfeldigvis være interessert i en Brax IPC 2 Farads kondensator?
Har en liggende i det orginale finerskrinet
Frister jo litt å sette inn en bare for utseendets skyld, men selv om den ikke engang hadde vært tilkoblet tipper jeg Odyssey-batteriene mine hadde blitt fornærmet...
/////ALPINE Mobile media solutions Lotus by seas BR?X German car audio
Frister jo litt å sette inn en bare for utseendets skyld, men selv om den ikke engang hadde vært tilkoblet tipper jeg Odyssey-batteriene mine hadde blitt fornærmet...
Det er vel egentlig kun i sånne situasjoner en Kondensator har noe for seg. feks for å filtrere ut AC ripple fra Dynamoen, Om de faktisk er raskere enn et batteri tør jeg ikke å utale meg om, men det er ivertfall det som hevdes av produsentene.
Som lappeløsning på et system med en overbelasted dynamo og et Biltema batteri har de ivertfall ikke noe for seg
Comment