Oooog så sporer vi litt mer av, jaggu kjekt med OT.
Er det egentlig sååå bra å slette 'gamle' salgstråder?
Hvis man har kjøpt noe og mener selger lovet at [Insert noe kult her] og man ønsker å sjekke hva som stod i tråden.. men det kan man ikke, for den er vekk!
Er det ikke liksågreit å låse de eller noe? (Hvis man absolutt skal gjøre noe der..)
Er ikke OT en ting i hverdagen da?
Men ja, im feelin you ang salgstrådene!
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Er da lite vits og ha de trådene som er solgt. Eller tråder som ikke er aktive.
Selger kan lage ny tråd, om den er blitt slettet, og prøve og selge på nytt.
Om man vil ha den infoen, som står i salgs tråden, kan man lagre den infoen på dataen. Eller spørre selger om samme info.
Ser ingen grunn til at dette skulle være et problem.
Vi purger trådene for at gamle, solgte ting ikke skal bli dratt opp i eninga.
Om du ikke klarer å ta vare på salgsteksten selv i løpet av 30-31(-32-33-50-60-80)dager (alt etter hvor lazy mod er), så syns jeg ikke helt synd på deg.
Dette er standard på veldig mange forum. (bare for å dra opp den der "men det gjør forum X" som et argument)
Når høsten kommer, og alt er jævlig, så skal jeg begynne å se på en autoslett/flytt/stenging av salgstråder, men inntill da, så blir det gjort på denne måten.
Var akkurat på ferie i Hellas og der var det varmt, overdreven bruk av aircondition førte til sår hals så derfor la vi turen til en lokal sjappe som var rimelig kokkos.... eh, VELDIG kokkos tydligvis - for å handle litt remedier!
Gudskjelov hadde de akkurat det vi trengte: Halspastiller!
Og jammen solgte de ikke det forferdelige opphavet til mye irritasjon på plateinnspillinger:
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Prøvde å lage grønn curry i dag, fulgte oppskriften punkt til prikke, med kokos melk og fish sauce, alt så greit ut, men når jeg skulle prøve smake... Fy flate det smakte haggel. Tror jeg brukte for mye/lite green curry paste eller fish sauce, i alle fall så var det ikke spiselig i det hele tatt.
Comment