Midt på E6 tenker jeg, så kan han trailersjåføren fra DDE - E6 komme å meie dem ned for deg!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
Hadde egentlig passa bra. Har ikke tid til å passe på flåkken i studietida. Bare kreve masse erstatning fra lastebilfirmaet og påstå at alle reinene var drektige slik at det blir dobbelerstatning. Helt standard prosedyre blant sameneJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostHadde egentlig passa bra. Har ikke tid til å passe på flåkken i studietida. Bare kreve masse erstatning fra lastebilfirmaet og påstå at alle reinene var drektige slik at det blir dobbelerstatning. Helt standard prosedyre blant sameneMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostMidt på E6 tenker jeg, så kan han trailersjåføren fra DDE - E6 komme å meie dem ned for deg!
Får svinbra priser for det PLUSS at han sikkert får økonomisk støtte for å drive økologisk!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
-
-
Originally posted by evensvee View PostTrykk på bildet, det er nemlig en film
Synd den subben ikke levde så lenge, litt mye bensin og tent på litt tidlig
Men tommel opp for bra filming av skogen og programleder!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Spill litt før dere tenner på da og holder nok med et lett penselstrøk med bensin.. eller kanskje noe litt mindre hissig brennstoff.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostLitt lite å finne på der dere bor, Even? Men så jo festlig ut da.
Morro var det uansett, er en amerikaner i alle, smell å flammer å ting som går i stykker er morsomt ^^,Mvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
-
Originally posted by neptyr View Post11:59:33 <@GENEXXA> Glamour på TV'en e episk...
GrrRr!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
Comment