Haha pølsedate faktisk. Men jeg var NESTEN våken da, stod opp 06:30 idag tror jeg. Yeye...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
Inviter meg og på pølsedate. Fy fane. Pølser er det diggeste!
Bacon pølse med salat og hamburger dressing, ah. Count me IN!!VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostInviter meg og på pølsedate. Fy fane. Pølser er det diggeste!
Bacon pølse med salat og hamburger dressing, ah. Count me IN!!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
-
I dag har man vært på PKK med en gammel kjenning av mange her, noe som resulterte i noen 2'er feil
Som følger:
0.1: [2] understellsnummer: Må påvises
1.2.1: [2] Driftsbrems: Ujevn foran og ingen virkning V.B.
3.2: [2] vinduspussere-/spyler: Spyler virker ikke
4.2: [2] nærlys: For høye
5.3: [2] fjærer/luftbelger: Senkefjærer foran, må godkjennes i vognkort
6.9: [1 ] eksosrør/lyddemper: Manglende midtre feste
Som man ser ble det noen 2'ere, men ikke for ille egentlig. Vet ikke om det er manglende kompetanse hos mekaniker eller hva det var, men de som er uthevet i grønt er ikke-feil. Hadde han bare løftet opp panseret hadde han sett chassinummer, og den andre var på grunn av tom spylervæsketank.
Brems og lys er simpel sak som jeg fikser i morgen, og oppheng til eksos bestilles i morgen TUV-papir til senkesettet er med på etterkontrollen. Faktisk rimelig fornøyd med resultatet - alt i alt!Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Godt de flaskene var tomme da!
Finfin dag!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by Tony View PostI dag har man vært på PKK med en gammel kjenning av mange her, noe som resulterte i noen 2'er feil
Som følger:
0.1: [2] understellsnummer: Må påvises
1.2.1: [2] Driftsbrems: Ujevn foran og ingen virkning V.B.
3.2: [2] vinduspussere-/spyler: Spyler virker ikke
4.2: [2] nærlys: For høye
5.3: [2] fjærer/luftbelger: Senkefjærer foran, må godkjennes i vognkort
6.9: [1 ] eksosrør/lyddemper: Manglende midtre feste
Som man ser ble det noen 2'ere, men ikke for ille egentlig. Vet ikke om det er manglende kompetanse hos mekaniker eller hva det var, men de som er uthevet i grønt er ikke-feil. Hadde han bare løftet opp panseret hadde han sett chassinummer, og den andre var på grunn av tom spylervæsketank.
Brems og lys er simpel sak som jeg fikser i morgen, og oppheng til eksos bestilles i morgen TUV-papir til senkesettet er med på etterkontrollen. Faktisk rimelig fornøyd med resultatet - alt i alt![URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
Comment