Originally posted by Dammed
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
Originally posted by Dammed View Postkan noen forklare meg hvordan seks 1,5-2,5mm2 kabler, en plugg og en sikring kan koste 550kr? Er helt vilt spør du meg. (pioneer strøm kabel)Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Var på Q-Base - Lost In Dreams i tyskland i helgen.
Og må si det var VERDT turen !!!
Filmet litt fra helgen og se klippet
http://www.youtube.com/watch?v=Vl5C4DiI5As
Last edited by titus41; 13-09-2010, 20:54.Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
-
Originally posted by ugn View PostGleder meg til den dagen du skal starte butikk
Den kabelen kunne sikkert lett kostet 250kr uten problem. Eneste årsaken den koster mer er at de vet at de kan ta seg så godt betalt for det.Mvh. Damir
Comment
-
Og BMW kunne vært like billig og produsere som Kia....Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Vel, da skjønte ikke du innlegget mitt heller Tror du en narkis sitter med prislista til CD-spillere og forlanger minst tusen kroner for en med blåtann og USB? Han er nok happy bare han får noen hundrelapper for spilleren han "fant" i en bil på parkeringsplassen han. Tror ikke de fatter om det er ODR eller en kjip Sony de har rappaMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
-
Originally posted by Kemn View Post
Originally posted by DammedDet er jo ikke butikkene som tar seg grovt betalt her.
Originally posted by DammedJeg kunne ordnet kabelen for 450kr fra Pioneer direkte.
Originally posted by DammedDen kabelen kunne sikkert lett kostet 250kr uten problem.
Har man råd til en spiller som koster veil. 10K og dårlig tid, så hadde jeg gitt lang rennafart og dreti om strømkabelen koste meg en halv bærumstier. Måtte selv ut med noen kroner for ny strømkabel til DSPen min, men jeg griner ikke av den grunn. Den var som du beskrev, 6 * 1 meter med enledere, en sikring og en plugg.
Slitedeler til en bil som koster over 1 mill er som regel prisa litt høyere, enn til en billig.. kia? (no offence, kia-drivers out there!)Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
1. Jeg betalte 550kr for den.
2. Jeg kunne kjøpt den fra Pioneer, men da ville det tatt 4 uker. Og det gadd jeg ikke å vente.
3. Strømkabler ligger som regel mellom 300-500kr uansett hvilken spiller det er. Kamerat skulle ha til en Sony dritt spiller, og de skulle ha 300kr. Så nei spiller ingen rolle om det er Pioneer eller ikke.Mvh. Damir
Comment
Comment