Originally posted by Kemn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
-
Skjebnens ironi:
Jeg var på et byggemøte i forbindelse med totalombygging av et hus, der jeg skal lage masse innredning.
En del av møtet gikk ut på plassering av rom-til-rom lydsystem fra Bose (pføy) og det ble heftig diskutert hvor man skulle plassere en liten subwoofer...... rett bak ryggen vår holdt to karer på med å fylle igjen et svømmebaseng med isoporklosser, klar til støping av gulv!.
DA sleit jeg hardt for å ikke avsløre mine audiophile planer!
Men det er ikke alltid at jeg tenker så langt selv da, i høst fikk jeg tippet 4 kubikkmeter 0-6 maskingrus i oppkjørselen - gjett hvem som måtte ned på Jernia for å kjøpe en liten sekk med strøgrus når det var som glattest!
Presenning over grusen? nei det har vi i-i-ikke sett!
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Originally posted by titus41 View PostNår man sitter tunnel kø i over to timer. så var det bare å sette igang film på laptopen
god stemning.
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
Comment