Forresten så hadde nok bilen vært mye mer pannekake uten buret som han har bygget i den:
Her er det bare kjøpt løse rørdeler i FIA-godkjent spec fra gundersen motorsport, og bøyd/tilpasset og sveiset alt selv. Derfor har jeg satt han her i sving med å bygge stålramme baki bilen min, blir ikke så ille det
Paff.. Er ikke lett når man er på besøk også streiker startmotoren på bilen.. Hadde med verktøy for jeg viste det ville skje en gang ( børstene som er gåen).. Så selvfølgelig akkurat når jeg skulle hjem var det dødt..
Men hadde selvfølgelig glemt en 10mm fastnøkkel.. Så da måtte jeg komme på noe lurt
Jeg var innom garasjen til en bekjent av meg på lørdag, og da kom jeg over dette smykket av en flott forsterker, lar bildene tale for seg.......
Stjærnetrekkeren er av størrelsen phillips 2 slik at man skjønner hvor godt overdimensjonert disse grove terminalene er
ja, veldigggg imponerende å se en ekte 5 kanaler med Uekte 10,000watt gitt... og self like overdimensjonert strøm terminaler der og -det skal tros alt konsumere en del amper
Comment